Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:17:33 GMT

مجوزهای تردد بین شهری در اصفهان باطل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۲۴۱۳

مجوزهای تردد بین شهری در اصفهان باطل شد

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابطال همه مجوزهای تردد به اصفهان از امروز اظهار داشت: این اقدام برابر با ابلاغیه پلیس راهور انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس همه مجوزهای صادره از ۲۰ بهمن اعتبار قانونی ندارد و در این زمینه مجوز فرمانداری‌ها نیز اعتباری ندارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ورود هر گونه خودرو به جز پلاک اصفهان به این کلانشهر ممنوع است، ابراز داشت: حتی خودروی شهرستان‌های استان نیز مجاز به ورود و تردد در شهر اصفهان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همراهان بیمار و احضار شدگان مراجع قضائی نیز باید با استفاده از مجوز به اصفهان اعزام شوند، گفت: در صورت رعایت نکردن قانون ممنوعیت‌های تردد جرمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف اعمال خواهد شد و از ورود این خودروها به داخل شهر اصفهان جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5142650

منبع: مهر

کلیدواژه: ممنوعیت تردد محدودیت های کرونایی محمد رضا محمدی پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان شیراز شهرستان کرج شیوع کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح نارنجی هواشناسی زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و سبب خسارت‌های احتمالی شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که سامانه همرفتی از بارش و باد بعدازظهر امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه سوم تا پنجم اردیبهشت) استان را فرا می‌گیرد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بعد از ظهر امروز رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش تند باد و طوفان لحظه‌ای، کاهش نسبی دما در سراسر استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، شهرضا، فلاورجان، لنجان (زرین شهر)، نائین، نطنز، ورزنه، اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به جاری شدن روان آب و اختلال در تردد جاده‌ای و معابر عمومی، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر، تنش دمایی در سالن‌های دامداری مرغداری و گلخانه‌ها و باغات و مزارع، سقوط اشیا و احتمال سقوط از ارتفاع و سقوط درختان کهن‌سال هشدار داده و توصیه کرده است که هموطنان طی ۴۸ ساعت پیش‌رو از صعود به ارتفاعات، کوه‌نوردی و تردد و توقف در بستر یا حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم تحکیم انواع سازه‌های سبک، محافظت از محصولات کشاورزی، اجرای اقدامات لازم توسط مسؤولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنایع کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6085353

دیگر خبرها

  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان