Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - به اطلاع تمامی همکاران و خانواده محترم ایشان می رساند، آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین طبق جدول زمانبندی برگزاری، تا پایان روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه 1399 می باشد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در پی استقبال بسیار خوب کارکنان و خانواده های همکاران بانک و شرکتهای زیر مجموعه از این رویداد فرهنگی و قرآنی، پیش تر مهلت قانونی نام نویسی در جشنواره که تا پایان روز 27ام دی ماه 1399 اعلام شده بود و از سوی ستاد عالی جشنواره، تا پایان روز جمعه سوم بهمن ماه تمدید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکن بنا بر تصمیم ستاد عالی جشنواره مقرر گردید سامانه اختصاصی جشنواره تا پایان زمان ارسال آثار، جهت ثبت نام جاماندگان نیز در دسترس باشد.

نخستین دوره جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین امسال با شعار «قرآن آرامش آفرین زندگی» و یادواره اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این جشنواره شامل چهار بخش و 17 رشته است که بخش آوایی در 6 رشته، بخش مطالعاتی در 4 رشته، بخش ادبی در دو رشته و بخش هنری در 5 رشته برگزار می گردد.

شایان ذکر است که تمامی آثار ارسالی رشته های جشنواره مرتبط به محورهای سه گانه جشنواره با موضوعات:

1- پیشرفت در عرصه کار و کارآفرینی

2- آرامش در زندگی و روابط اجتماعی و

3- سبک زندگی ایرانی و اسلامی(حقوق متقابل اعضای خانواده و تربیت فرزند صالح)

مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

شیوه برگزاری مسابقات رشته های بخش آوایی(بجز رشته های حفظ) شامل قرائت و ترتیل، بخش ادبی شامل دو رشته شعر و ترانه سرایی و داستان نویسی(داستان کوتاه) و بخش هنری شامل 5 رشته نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و تولید کلیپ و نماهنگ از طریق بارگزاری آثار در سایت جشنواره و یا ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه خواهد بود.

مسابقات رشته حفظ در دو گروه آقایان و بانوان و در سه رده سنی شکوفه ها، نوجوانان و بزرگسالان بصورت غیرحضوری و آنلاین در روز جمعه یکم اسفندماه 1399 با حضور داوران کشوری برگزار می شود.

همچنین آزمون های بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت(ع) در رشته های چهار گانه شامل کتابخوانی، آشنایی با مفاهیم قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و آشنایی با احکام، در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال به صورت مشترک بین آقایان و بانوان طبق زمان بندی اعلام شده بصورت غیرحضوری در روز پنج شنبه 30 بهمن ماه برگزار می شود.

همکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر آئین نامه برگزاری، منابع بخش آوایی، مطالعاتی و هنری جشنواره، همچنین جوایز ارزنده آن و ثبت نام اعضای محترم خانواده خود حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه به آدرس اختصاصی این جشنواره در سامانه: https://www.karafarinbank.ir/fa/quranfestival مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 88030230-021 تماس حاصل فرمایند.

همچنین جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار به سامانه اختصاصی برگزاری جشنواره به آدرس https://participation.karafarinbank.ir مراجعه شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت ارسال آثار بهمن ماه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»

با هدف کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعتICT ، دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، اعلام کرد: کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست ‌بوم نوآوری در صنعت I CT مأموریت اصلی این جشنواره عنوان شده  و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت ‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می‌کند.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ‌ها و تیم ‌های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکارهای هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح ‌های برگزیده این جشنواره مشمول حمایت مالی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال، جایزه نقدی ۳ میلیارد ریالی به سه طرح اول و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

این رویداد با همکاری و مشارکت شرکت‌ های صنعت ارتباطات و حمایت‌ معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای  و با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور و در سایت برنامه چلنج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشترتنها تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://challenge.ir/sl/HA1/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی