Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل گاسکوئین گفت دوست داشت برای پدرش 80 اتومبیل و 18 قایق و خانه می خرید و او را به سراسر جهان می برد. 

پل گاسکوئین، ستاره سابق فوتبال انگلیس اکنون 53 ساله است. وی در بخشی از مصاحبه اش با The anything goes podcast در مورد عصبانیت و ناراحتی از فوت پدرش گفت:

من و پدرم تنها بودیم که او روی تخت بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی فوت کرد، روی تخت پریدم و به او مشت زدم. با سر و مشت به او می زدم. بعد کنارش خوابیدم و 45 دقیقه او را در آغوش گرفته بودم. شنبه ها دلم خیلی برای پدرم تنگ می شود اما اخلاق او خیلی خشک بود. او با همه حرف می زد اما با من حرف نمی زد. دوست داشتم وقتی بازی می کردم او را با خودم به سراسر جهان ببرم. در حال حاضر خوبم اما به آن فکر می کنم؛ لحظات خوبی که داشتیم. قطعا لحظات خوب ما بیشتر از لحظات بد بود. من باید برای پدرم 80 اتومبیل و 18 قایق و خانه می خریدم. 

پل گاسکوئین و پدرش

 

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پل گاسکوئین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بازدید از نوروزگاه عشایر و صنایع دستی دهلران با بیان این که نامگذاری امسال با شعار جهش تولید و مشارکت مردم انگیزه تولید مضاعف را در حوزه صنایع دستی و امور عشایری افزون کرده است؛ گفت: امید است شعار امسال موجب جهش تولیدات عشایری، برندسازی و توسعه دامنه بازار فروش محصولات تولیدی شود.
حسنی همچنین از مصوبه سفر وزیر کشور در خصوص احداث بازارچه دائمی عرضه محصولات و صنایع دستی در دهلران به عنوان زمینه ساز جهش تولید و تحقق شعار سال خبر داد.
صادقی، فرماندار دهلران نیز در حاشیه بازدید از نوروزگاه شهرستان از اسکان ۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از ۲۵ اسفندماه تاکنون خبر داد و گفت: تمامی مناطق توریستی، تفریحی و تاریخی در حوزه شهرستان دهلران آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.
شهرستان دهلران با دارا بودن چشمه‌های طبیعی آبگرم، غار خفاش، چشمه قیر، کویر ابوغویر و ده‌ها منطقه تاریخی و طبیعی دیگر یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب استان ایلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر