Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه عبداللهی گفت: ۹۶ مدرسه ابتدایی کردستان با حضور ۱۹ هزار دانش‌آموز مجری طرح مدرسه خوانا هستند.

صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری تعداد 96 مدرسه ابتدایی استان با حضور 19 هزار دانش‌آموز مجری طرح مدرسه خوانا است؛  از تبیین و تشریح طرح مدرسه خوانا برای مدیران و روسای آموزش و پرورش  شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دعوت از معاونت آموزش ابتدایی وزارت جهت تبیین و تشریح طرح مدرسه  خوانا برای فرهنگیان آموزش و پرورش کردستان در بستر شبکه شاد، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانس برای معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان‌ها و مناطق و مدیران مدارس مجری، اطلاع رسانی طرح از طریق صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری های محلی و استفاده از بستر شبکه شاد جهت اطلاع رسانی، آموزش و توجیه مجریان و تولید محتوای الکترونیکی مناسب را از دیگر اقدامات مهم در این راستا برشمرد.

 

معاون آموزش ابتدایی استان ادامه داد: به منظور آموزش، هدایت و راهبری هر چه مناسب‌تر مجریان طرح و نظارت مستمر بر عملکرد آنان در سطح استان، محتوای آموزشی مربوط به مهارت‌های زبانی و مهارت‌های زندگی به صورت استانی و با مشارکت تمام مدرسان تهیه شد.

 

عبداللهی همچنین به اقدامات انجام شده در سطح مدارس مجری اشاره کرد و تشکیل دبیرخانه مدرسه‌ای و صدور ابلاغ برای اعضا از جمله این اقدامات است.

 

وی برگزاری جلسات برای عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه، نظارت بر اجرای عملی طرح در کلاس‌های درس، تهیه بسته‌های آموزشی ویژه مدرسه و اطلاع‌رسانی در مورد بسته تحولی خوانا برای دانش‌آموزان و اولیای آنان را از دیگر اقدامات انجام شده در سطح مدارس مجری طرح خوانا برشمرد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح مدرسه خوانا آموزش و پرورش کردستان طرح مدرسه خوانا آموزش ابتدایی مجری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار نفرروز رسید

خداداد مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۳ هزار و ۲۷۵ خانوار شامل ۲ هزار و ۳۷۶ خانوار فرهنگی به تعداد ۱۰ هزار و ۹۴۳ نفر، و ۸۹۹ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده و در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه ششم فردوین‌ماه، ۱۵ هزار و ۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

مخدومی به آمار دیگری در این زمینه اشاره و اظهار کزد: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار و ۷۷ نفر روز رسیده است.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

وی اضافه کرد: امسال استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان این استان تا ششم فروردین‌ماه نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

کد خبر 6063255

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار نفرروز رسید
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان