Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:00:54 GMT

رزمایش الی بیت‌المقدس در بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۴۵۷۰

رزمایش الی بیت‌المقدس در بروجرد آغاز شد

به گزارش ایرنا، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد روز سه شنبه در آیین آغاز این رزمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: این رزمایش بزرگ سراسری ۲۱ بهمن‌ماه توسط پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان در قالب اجرای گشت‌های محله محور آغاز شده است.
سرهنگ احمد حسنوند افزود: این رزمایش با هدف ارتقا سطح آمادگی و امنیت جهت مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان انقلاب جهت ایجاد نا امنی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این رزمایش در نوع خود کم سابقه است و با حضور حداکثری بسیجیان در دهه فجر در سراسر کشور اجرا می شود.
سرهنگ حسنوند افزود:  امروز سپاه پاسداران این قول را به مردم ایران و ولایتمدار شهرستان بروجرد می‌دهد که فرزندان شما در بسیج در پایگاه‌های مقاومت جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به آحاد مردم همواره آماده بوده و افتخار خدمت به مردم ایران را دارد.
وی ادامه داد: ارتفای امنیت پایدار محله‌ها، خدمات‌رسانی به آحاد مردم و نمایش تدبیرحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا مهمترین هدف اجرای این رزمایش است.

به گفته وی، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بخش دفاعی، امنیتی، امدادی، احیا به ظرفیت رساندن ماموریت پایگاه‌های مقاومت و مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیر شدن در جنگ سخت و نیمه سخت از دیگر اهداف این رزمایش است.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضاغه کرد: بسیج در همه محله‌ها و در حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک گوناگون دارد و امنیت را برقرار می کند.
وی اظهار داشت: سازمان بسیج امسال تصمیم گرفت در راستای تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا با محور قرار دادن همه پایگاه‌های مقاومت مساجد، محله‌ها و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود ردهای بسیج، دیگر دستگاه‌ها، نهادها، اقشار و تشکل‌ها این رزمایش را اجرا کند.

برچسب‌ها بروجرد رزمايش لرستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد رزمايش لرستان بروجرد رزمايش لرستان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور پایگاه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت مقر یگان کنترل هوایی در پایگاه «مرون» را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به انهدام تجهیزات داخل آن شد.

به نقل از الجزیره، مقاومت لبنان امروز (چهارشنبه) همچنین پایگاه «برانیت» و «رامیا» را نیز هدف قرار داد.

از زمان جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه