Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی گفت: بهره مندی از توان جوانان برای توسعه و نشر ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

حجت الاسلام «البرز رئیسی» در نشست تبيين مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی استان در مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تشکل های مردمی میدان دار برگزاری جشن های انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد ادامه داد: تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف اسلامی، زمینه سازی برای رشد و تعالی و بسط پیام و گفتمان فرهنگ انقلاب، افزایش آگاهی نسل جوان به دستاوردهای انقلاب و توجه به عوامل آسیب زننده انقلاب اسلامی از رویکردهای برنامه های دهه فجر در این کانون است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از دسیسه‌های شوم دشمنان نا امید کردن مردم است، گفت: امیدوار کردن مردم یکی از محکمات انقلاب است و همواره امام راحل بر آن تاکید فراوان داشت.

 

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امام راحل پس از ورود به کشور تا پیروزی انقلاب، هر چیزی که حکومت وقت گفت، امام برعکس آن عمل کرد تا اینکه انقلاب در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد ادامه داد: بهره مندی از توان جوانان برای توسعه و نشر ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

 

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه تشکل های مردمی میدان دار برگزاری جشن های انقلاب اسلامی هستند، گفت: مشارکت جویی مردم از رمزهای موفقیت اجرای هرچه بهتر برنامه ها به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه جذب جوانان و تبلیغ اسلام و ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهم است، یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا با برنامه های ضد فرهنگی بر ما سلطه یابد و لذا باید در این بخش برنامه های فرهنگی قوی به جوانان ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام رئیسی گفت: توسعه برنامه های قرآنی و ارزشی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که باید در این بخش قدرتمند ظاهر شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: البرز رئیسی دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی آرمان های انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی حجت الاسلام رئیسی ارزش های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی

 حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل‌های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه‌های مختلف سند‌های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.

وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب‌های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک‌ها را به ما نمیدادند، اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند