Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:12:56 GMT

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در منطقه ۷کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۴۹۵۷

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در منطقه ۷کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس حق محمدلو، مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از پلمب پنج واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی خبر داد و گفت: پلمب این واحد‌های صنفی پس از ابلاغ اخطار‌های قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه و با دریافت حکم قضایی در پاسخ به درخواست‌های مردمی و برای کسب رفاه و آسایش شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به‌ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری، افزود: پس از اعلام گزارش نارضایتی از سوی شهروندان و اخذ مجوز لازم از دادستانی استان، اکیپ اجرایی سریعاً به محل اعزام و ضمن در نظر گرفتن جوانب و شئونات اخلاقی با صنف خاطی برخورد می‌کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: واحد‌های صنفی مذکور که با فروش دام زنده و جایگاه تفکیک زباله که موجب مزاحمت برای شهروندان شده بودن با اقدامات منطقه به خارج از محدوده شهر انتقال یافتند.

او افزود: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها از ادامه کار تمامی مشاغل و کسب‌هایی که با ایجاد مزاحمت و سروصدا و یا با تولید دود و یا تجمع حشرات و جانوران باعث ایجاد مشکل در سطح شهر هستند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل مزاحم پلمب واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی

مهدی قنادی، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به معضلاتی که سگ گردانی برای شهروندان ایجاد می‌کند، گفت : روی آوردن برخی افراد به سگ گردانی یا به همراه داشتن سگ در معابر عمومی یکی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است که در چندسال اخیر بروز پیدا کرده و به نوعی تقلید کورکورانه از فرهنگ مبتذل غربی است. 

وی با تاکید براینکه سگ گردانی هیچ سنخیتی با فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی ندارد، افزود: از طرفی بازخورد‌های مردمی نشانگر این است که شهروندان خواستار مقابله با عوامل ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناپسند و غرب گرایانه سگ گردانی هستند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه اخیراً گزارش‌هایی از سوی شهروندان دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه عده قلیلی از مشتریان همراه با حیوانات خانگی خود مانند سگ و گربه وارد واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی مانند رستوران ها، سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی و نیز واحد‌های صنفی فروش پوشاک می‌شوند. 

وی با بیان اینکه این موضوع نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته، عنوان کرد: ورود حیوانات خانگی به واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی خلاف موازین بهداشتی و باعث تضییع حقوق عمومی افراد می‌شود. 

قنادی با تاکید براینکه ورود حیوانات خانگی به مراکز عرضه مواد غذایی ممنوع است، اعلام کرد: در این راستا همه واحد‌های صنفی موظف هستند که در ورودی واحد خود نسبت به نصب تابلو هشدار ممنوعیت به همراه داشتن حیوانات خانگی اقدام کنند، به گونه‌ای که در معرض دید مشتریان قرار گیرد. 

وی یادآور شد: بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی هم موظفند با بازدید از این واحد‌های صنفی آنها را ملزم به نصب این تابلوی هشداری کنند. در صورت عدم رعایت این موارد از سوی واحد‌های صنفی و ارسال گزارشی مبنی بر اجازه واحد صنفی مبنی بر ورود حیوانات خانگی به داخل واحد، در راستای صیانت از حقوق عمومی پلمب خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی