Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت استفاده از طرح «بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط معوق دانشجویان بدهکار» فردا، ۲۲ بهمن ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مناسبت دهه فجر و حمایت از دانش آموختگان دانشگاه‌ها با توجه به آسیب‌هایی که برخی از مشاغل در دوره کرونا با آن مواجه شده اند، «طرح بخشودگی دیرکرد جرایم اقساط معوق بدهکاران» را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش،  به موجب این طرح دانش آموختگان بدهکار دارای اقساط معوق به صندوق رفاه در صورتی که کل بدهی خود را یکجا پرداخت کنند مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصد جریمه دیرکرد یا خسارات ناشی از دیرکرد اقساط می‌شوند و  اگر دانش آموختگان بدهکار دارای اقساط معوق به صندوق رفاه، اقساط خود را به روز رسانی کنند شامل بخشودگی ۵۰ درصد جریمه دیرکرد اقساط می‌شوند.

گفتنی است،  این طرح از روز یک‌شنبه ۱۲ بهمن آغاز شده  و تا فردا چهارشنبه ۲۲ بهمن به پایان می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان طرح بخشودگی جرائم دهه فجر بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان دیرکرد اقساط اقساط معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد