Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:12:49 GMT

جرایم انشعاب غیرمجاز آب در اندیمشک بخشیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۶۲۰۶

جرایم انشعاب غیرمجاز آب در اندیمشک بخشیده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر کریم ملک خدایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه خبرنگاران در آگاه بخشی به جامعه و بیان خدمات حائز اهمیت است.

وی ارتقا خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را در شهرستان اندیمشک ضروری دانست و افزود: رفع شکستگی لوله‌های شبکه توزیع آب این شهرستان با محوریت برطرف کردن مشکلات مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به اجرای عملیات شکستگی شبکه توزیع آب شهرستان اندیمشک در مناطق مختلف از جمله کوی قائم، کوی لور، کوی رسالت، کوی بهارستان و کوی شهدا اشاره کرد و گفت: همچنین دیگر مناطق شهری با تلاش کارکنان بهره‌برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع و اصلاح شبکه در شهر چمگلک انجام شد.

پایداری شبکه آب در بخش مرکزی اندیمشک

وی افزود: همچنین با هدف توسعه خدمات حوزه آبفا عملیات برق‌کشی کامل تأسیسات آب‌رسانی شهرک بنوار ناظر شهرستان اندیمشک انجام شده و در وضعیت پایدار و مطابق با نیازهای مجموعه قرار دارد.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به خروج مخزن هوایی شماره یک شهر آزادی اشاره کرد و گفت: در شهر آزادی رفع مشکل افت فشار آب در این منطقه با اجرای پایداری شبکه توزیع آب برای ارتقا کمیت و کیفیت خدمات در حال برنامه‌ریزی است.

پایداری و رفع مشکل افت فشار در بخش الوار گرمسیری

ملک خدایی همچنین به انجام عملیات شست‌وشو و گندزدایی مخزن آب امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک اشاره کرد و افزود: کمی‌ها و کاستی‌هایی در حوزه آبفا در بخش الوار گرمسیری وجود دارد که با تلاش و حمایت نماینده مردم اندیمشک به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی طرح زیرسطحی امیر سیف را مطابق با آخرین استاندارهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و رعایت نکات بهداشتی دانست و بیان کرد: عملیات تعمیر اساسی (اورهال) سالیانه تجهیزات برق طرح جامع آب‌رسانی شهرستان اندیمشک با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان آبفا اندیمشک به انجام رسید.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به انجام عملیات رفع شکستگی شبکه توزیع آب اندیمشک در عمق چهار متری زمین اشاره کرد و گفت: این عملیات با هدف رفع شکستگی خط لوله آزبست ۱۵۰ و در جاده انقلاب روبه‌روی ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک اجرا شد.

بخشودگی جرایم انشعاب غیرمجاز

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اینکه شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است، بیان کرد: سه ماه پیش در اندیمشک ۸۰۰ شکستگی وجود داشت که ما توانستیم آنها را در مدت زمان کمتر از چهار ماه به ۱۰۰ شکستگی برسانیم که رضایت نسبی شهروندان در این زمینه فراهم آمد.

وی ادامه داد: اشتراک غیرمجاز در کنار توسعه شهرستان اسباب فرسودگی و فشار بر شبکه انتقال آب را در سال‌های متوالی در پیش دارد که از شهروندان درخواست می‌شود که برای ارتقا کیفی خدمات از اشتراک‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

ملک خدایی گفت: طرح بخشودگی انشعابات غیرمجاز به مناسبت دهه فجر در شهرستان اندیمشک آغاز و تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در صورت درخواست انشعاب توسط شهروندان همه جرایم مربوط به انشعاب غیرمجاز شامل بخشودگی می‌شود و شهروندان می‌توانند در راستای بهره‌مندی از این طرح به صورت حضوری به مجموعه آبفا اندیمشک مراجعه کنند.

اجرای مصوبات ستاد کرونا

ملک خدایی با تأکید بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: همه امکانات آب و فاضلاب اندیمشک برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیج شده و دستورالعمل‌های آب و فاضلاب استان خوزستان و ستاد کرونا در زمینه پیشگیری از شیوع و ابتلاء به بیماری کرونا در حال انجام است.

سرپرست منطقه آب و فاضلاب اندیمشک با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی است، اظهار کرد: شهروندان برای اطلاع از وضعیت و همچنین پرداخت قبوض خود از طریق درگاه https://pay.abfakhz.ir/Default.aspx اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اندیمشک از بانوان شاغل به مناسبت روز مادر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5142897

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک انشعاب آب غیرمجاز بخشودگی جرایم دیرکرد آب و فاضلاب خوزستان ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان شیراز شهرکرد شهرستان کرج راهپیمایی 22 بهمن آب و فاضلاب منطقه اندیمشک شهرستان اندیمشک شبکه توزیع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز داشت: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

غریبی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح‌های مصوب را به پروژه‌های اجرایی تبدیل کرده تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: تخصیص اعتبار به امور عام‌المنفعه مسئولیتی است که از ابتدای دولت سیزدهم، وزارت نفت آن را در اولویت قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و انجام پروژه‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ دانست.

غریبی همچنین به خدمات ارائه شده توسط عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و تصریح کرد: فعال کردن ۲ شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

کد خبر 6080847

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • هشدارسطح قرمز آب و فاضلاب در اثر بارندگی