Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: برای نیم‌سال دوم دانشگاه شهرکرد از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و کلاس‌ها و امتحانات به صورت مجازی برگزار می‌شود، مگر اینکه شرایط تغییر و دستورالعمل از سوی وزارتخانه و ستاد ملی کرونا ابلاغ شود. - اخبار استانها -

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد ، اظهار داشت: امتحانات نیم‌سال اول امسال دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد و سامانه امتحانات دارای مشکلاتی بود که سامانه دیگری جایگزین آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایراد اصلی مربوط به ناآشنایی دانشجویان و اساتید با نحوه کارکردن با سامانه بود و کارگاهی به منظور آشنایی بیشتر برگزار و امتحان آزمایشی نیز برگزار شد، دانشجویانی که موفق به انجام آزمون در سامانه نشدند به علت عدم شرکت در کارگاه، آزمون پایلوت یا عدم فعال کردن ثبت نهایی بوده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: قطعی مقطعی برق یا اینترنت به دلیل حجم بالا از دیگر دلایل نارضایتی دانشجویان از سامانه برگزاری امتحانات بود که درخصوص قطعی برق پیش‌بینی‌های لازم انجام و با اتصال به سیستم برق اضطراری مشکل به سرعت برطرف می‌شد اما قطعی اینترنت از اختیار مسئولان دانشگاه خارج است.

کریمی در پاسخ به شائبه رانت‌ در خصوص خریداری سامانه، تصریح کرد: سامانه‌ برگزاری امتحانات به‌وفور در دسترس است و با مبالغ اندک حدود 2.5میلیون تومان خریداری شد، ابتدا سامانه‌ از شرکت‌های خارج از دانشگاه خریداری و پس از اینکه با مشکلاتی مواجه شد در دانشگاه طراحی و اجرا شد که نیازی به خریداری از شرکت‌ها و ایجاد پدیده رانت‌خواری نبود.

دانشگاه‌ها نباید به سمت سکولارشدن حرکت کنندامتحانات پایان سال دانش آموزان حضوری خواهد بود؟لحظات سخت و طاقت‌فرسای این روزهای دانشجویان در سیب و سوران / قطعی مکرر آنتن‌دهی وسط امتحان

وی ادامه داد: متولی سامانه دانشگاه شهرکرد است و سامانه سس از سال 95 در دانشگاه فعال بود که برای آزمون‌های ترم گذشته هم که نیاز به پاسخ تشریحی داشتند از این سامانه استفاده شد. با سیستم فعلی امکان برگزاری چندمنظوره امتحانات را نداریم و باید از چند سامانه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه آمادگی برگزاری امتحانات حضوری را داریم، خاطرنشان کرد: برای نیم‌سال دوم از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و کلاس‌ها و امتحانات مجازی برگزار می‌شود، مگر اینکه شرایط تغییر و دستورالعمل از سوی وزارتخانه و ستاد ملی کرونا ابلاغ شود اما طوری برنامه‌ریزی شده است که اگر امتحانات حضوری انجام شوند دچار مشکل نشده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تقسیم‌بندی دانشجویان و حضور حداقلی امتحانات برگزار شوند.

وی عنوان داشت: در نیم‌سال گذشته نمرات و میزان قبولی دانشجویان در برگزاری غیرحضوری آزمون‌ها نسبت به امتحانات حضوری به‌علت عدم نظارت و کنترل بر چگونگی عملکرد دانشجو بیشتر شد که این مقوله از تبعات مهم در حوزه آموزش است و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/7540/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: امشب مراسم وداع با این رزمنده در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار می‌شود.
حسین میرزایی افزود: فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، ساعت۹:۰۰ صبح تشییع از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون سلام الله علیها شهرکرد برگزار و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.
وی از مردم استان دعوت کرد در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری