Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت‌های چند روز قبل دکتر هاشمیان در مورد مرگ دردناک مهرداد میناوند و علی انصاریان حاوی نکات بسیاری بود که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
۱- دکتر هاشمیان گفته بود مهرداد میناوند حدود ۲۰ روز قبل از فوتش با من تماس گرفت و گفت خودم و همسرم کرونا گرفته‌ایم، اما وقتی به او گفتم در بیمارستان بستری شود، گوش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- در مورد علی انصاریان هم گفته شد که او دیر اقدام کرده و خیلی کرونا را جدی نگرفته، به همین دلیل مثل میناوند دیرتر به بیمارستان رفته است.
۳- نکته مهم اینجاست که چهره‌های سرشناسی مثل میناوند و انصاریان راحت‌تر از مردم عادی می‌توانستند در بیمارستان‌های کرونایی بستری شوند، اما انصاریان و میناوند به وقتش این کار را نکردند.
۴- دکتر هاشمیان حتی به خاطر انصاریان از بیمارستان مسیح دانشوری یک‌سری تجهیزات به بیمارستان فرهیختگان برد، اما فایده‌ای نداشت و...

حالا سؤال اینجاست که چرا میناوند و انصاریان دیر به بیمارستان رفتند؟ چرا آن‌ها در آن برنامه اینترنتی مرتبط با دربی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند؟ شاید اگر آن‌ها چند روز، فقط چند روز زودتر بستری می‌شدند الان زنده بودند و در کنار خانواده، اما سؤالی که هیچ‌کس جوابی قانع‌کننده برای آن پیدا نمی‌کند این است که چرا انصاریان و میناوند این‌قدر دیر به بیمارستان رفتند؟ آیا کرونا چیزی بود که بتوان آن را شوخی گرفت؟ حیف و صدحیف که مهرداد و علی عزیز خیلی دیر این بیماری نحس را جدی گرفتند.

 

 

 

 

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان مهرداد میناوند علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت ۱۹۳ روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد.

این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد.

وزارت بهداشت غزه تمامی نهادهای ذی‌ربط را به تهیه ژنراتورهای جدید یا تلاش برای بازگرداندن خطوط برق به بیمارستان‌ها فراخواند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز