Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جلال پورانفرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: قبل از انقلاب اسلامی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان خیلی کم و با سختی‌های بسیار زیادی صورت می گرفت.

پورانفرد افزود: در آن موقع مردم برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، نیازمند مراجعه به استان ‌های همجوار بودند که با مشکلاتی زیادی از جمله حمل و نقل و مشکلات اقتصادی مواجه می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: هم اکنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی و همچنین ۴۵۰مرکز بهداشتی و درمانی، مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در استان وجود دارد.

پورانفرد گفت: در حال حاضر ۹ بیمارستان دولتی در شهرستان ‌های استان داریم و همچنین ۵ بیمارستان دیگر نیز داریم که بعضی از آنها در آستانه افتتاح و برخی نیز در حال ساخت است.

او از افزایش دو برابری تعداد تخت‌های بیمارستانی استان خبر داد و افزود: در دولت تدبیر و امید تخت‌های بیمارستانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد از ۷۰۰ تخت به ۱۴۰۰ تخت رسید.

پورانفرد بیان کرد: ارائه خدمات از طریق اورژانس هوایی جهت ارائه خدمت مطلوب‌تر به سراسر استان از جمله مناطق صعب العبور و موارد اورژانسی صورت گرفت.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی استان که شامل تمامی مراکز بهداشتی و درمانی استان است، ۷۰۰۰ نیرو و همچنین  ۲۰۰ نفر عضو هیات علمی مشغول به کار است.

پورانفرد گفت: در حال حاضر نیازهای تخصصی و ضروری در سطح استان برطرف شده است و تعدادی از نیازهای فوق تخصصی نیز به استان‌های همجوار ارجاع داده می شود.

او از همه مردم شریف هم استانی خواست که به فرزندان متخصص هم استانی که فرزندان شایسته این استان هستند اعتماد داشته باشند تا این عزیزان زحمت کش با اتکا به این اعتماد شایستگی‌ های خود را ثابت کنند و گام‌ های استواری در زمینه خدمات رسانی مطلوب‌تری  به مردم عزیز ارائه کنند.

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند