Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه از مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد موبوگیفت بگوییم. با خواندن این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوۀ خرید گیفت کارت‌های ایکس باکس به دست می‌آورید. با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد گیفت کارت ایکس باکس، ایکس باکس گلد و تفاوت ‌آنها به شما بدهیم و در ادامه از مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد موبوگیفت بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خواندن این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوۀ خرید گیفت کارت‌های ایکس باکس به دست می‌آورید. با ما همراه باشید.

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت‌ ها یک‌سری کارت هستند که وب‌سایت‌های بین‌المللی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به کمک این کارت‌ها، مخاطبان می‌توانند با دردسر کمتری اقدام به خرید محصولات و خدمات این سایت‌ها کنند. حالا تصویر پایین را ببینید.

این یک گیفت کارت ایکس باکس است. اگر شما این گیفت کارت را از سایت‌های فروشنده این محصول مثل سایت موبوگیفت خریداری کنید، باید کد مخصوصی که روی آن قرار گرفته را در اکانت ایکس باکس خودتان وارد کنید. به این ترتیب حساب شما شارژ شده و می‌توانید بازی‌های موردنظر خودتان را بخرید.

گیفت کارت ایکس باکس گلد لایو چیست؟

همانطور که می‌دانید، در حالت عادی برای خرید بازی‌های ایکس باکس، باید گیفت کارت ایکس باکس با قیمت مورد نظرتان را بخرید و با کد روی آن حساب‌تان را شارژ کنید.

اما اگر بخواهید به سراغ بازی‌های آنلاین ایکس باکس بروید، باید گیفت کارت گلد ایکس باکس  بخرید. این گیفت کارت ‌ها در مدت زمان‌های 2روزه تا 12ماهه به مخاطبان فروخته می‌شود.

این یعنی با خرید یک گیفت کارت ایکس باکس گلد 12ماهه، می‌توانید به مدت یک‌سال بدون نگرانی از بازی‌های آنلاین ایکس باکس استفاده کنید.

مزیت گیفت کارت ایکس باکس گلد چیست؟

خب در حالت عادی شاید تصور کنید تنها مزیت گیفت کارت ‌های ایکس باکس گلد؛ این است که می‌توانید به کمک آن بازی‌های آنلاین را روی سیستم‌تان اجرا کنید. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود!

یکی از قابلیت‌های جذاب اکانت‌های گلد این است که مایکروسافت هرازگاهی، در حدود هر 2ماه یک‌بار، یک بازی غیرآنلاین و غیر رایگانش را در اختیار کاربران این اکانت قرار می‌دهند. هزینۀ این بازی‌هایی که به‌شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، چیزی در حدود 4 الی 60 دلار است!

به زبان دیگر شما می‌توانید با خرید یک گیفت کارت ایکس باکس گلد 12ماهه، علاوه‌بر یک‌سال بازی آنلاین، به حدود 300 الی 400دلار بازی ایکس باکس آفلاین دسترسی داشته باشید.

از کجا گیفت کارت ایکس باکس گلد بخریم؟

خب، به مهم‌ترین بخش‌ مقاله رسیدیم. تا اینجا فهمیدیم که گیفت کارت ایکس باکس چیست و با گیفت کارت ایکس باکس گلد چه تفاوتی دارد. اما در ادامه می‌خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که برای خرید این کارت‌های هدیه باید به کجا مراجعه کنیم؟ با ما همراه باشید.

ببینید در سطح وب فارسی، سایت های زیادی هستند که به عنوان واسط، گیفت کارت سایت‌های بین‌المللی را به فروش می‌رسانند.

اما در انتخاب سایت نهایی، باید به فاکتورهایی زیادی مثل قیمت، پاسخگویی مناسب و... دقت کنید. با توجه به همۀ اینها، یکی از انتخاب‌های خوب، وب‌سایت موبوگیفت است.

خرید گیفت کارت از موبوگیفت

موبوگیفت از حدود سال 94 فعالیتش در حوزۀ فروش گیفت کارت را شروع کرد. البته آن روزها این سایت با نام اپل کارت 24 شناخته می‌شد. در حال حاضر این سایت بعد از حدود 5سال کسب تجربه در حوزۀ فروش کارت‌های هدیه بین‌المللی، با نام موبوگیفت فعالیت دوباره‌اش را آغاز کرده است.

وب‌سایت موبوگیفت امروز یکی از معتبرترین و البته پرتنوع‌ترین سایت‌های فعال در این حوزه است. از جمله محصولات این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت ایکس باکس گیفت کارت ایکس باکس گلد گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارت استیم و...

البته تنها مزیتی که به‌خاطرش پیشنهاد می‌کنیم به سراغ موبوگیفت بروید، تنوع بالای محصولات نیست. در ادامه به دیگر مزایای خرید از این سایت ایرانی اشاره می‌کنیم.

قیمت مناسب

همانطور که می‌دانید، گیفت کارت ‌ها با قیمت دلاری به فروش می‌روند. این یعنی در همه جای دنیا باید گیفت کارت‌ ها را با توجه به اعتبار دلاری که دارند بخرید. اما در ایران با توجه به مشکلات پرداخت دلاری، سایت‌هایی مثل موبوگیفت هزینۀ ریالی این کارت‌ها را از شما دریافت می‌کنند.

در این بین با توجه به نبود نظارت قدرتمند روی فعالیت این کسب‌وکارها، بعضی از برندها هستند که محصولات خودشان را با قیمتی بسیار بالاتر از چیزی که باید، به فروش می‌رسانند. اما خوشبختانه قیمت محصولات موبوگیفت نسبت به دیگر رقبا مناسب‌تر بوده و با توجه به قیمت دلار روز ارائه می‌شود.

اعتبار بالا

اواسط مقاله هم گفتیم که سایت‌های زیادی در سطح وب در زمینۀ فروش گیفت کارت فعالیت می‌کنند. اما مطمئناً نمی‌توانیم به این راحتی‌ها به همۀ آنها اعتماد کنیم. هستند سایت‌ها و برندهایی که صرفاً با هدف فروش و کسب درآمد وارد این محیط شده و اصلاً به مخاطبان و خریداران‌شان اهمیت نمی‌دهند. بنابراین مهم است که سایت موردنظر، سایت معتبری باشد.

موبوگیفت با توجه به سابقۀ درخشان 5ساله‌اش در زمینۀ فروش گیفت کارت، یکی از بهترین انتخاب‌های ماست. علاوه‌بر سابقۀ بالا، دیگر موضوعی که باعث می‌شود به‌عنوان انتخاب نهایی به سراغ آن برویم، وجود نمادهای اعتماد دولتی و همینطور مجوزهای لازم در این سایت است که اعتماد کردن به آن را برای ما راحت‌تر می‌کند.

پشتیبانی قدرتمند

مطمئناً هرچه هم که با دنیای بازی‌ها و گیم آشنایی داشته باشید، در آخر ممکن است حین استفاده از گیفت کارت‌ها و افزایش اعتبار حساب‌تان، با مشکلی روبرو شوید. اینجاست که اهمیت یک سایت با پشتیبانی قدرتمند بیشتر به چشم می‌آید.

وب‌سایت موبوگیفت پشتیبانی آنلاین و تلفنی قدرتمندی دارد که در همۀ مراحل، از خرید محصول تا ساخت حساب کاربری ایکس باکس و حتی واردکردن کد اعتباری به شما کمک می‌کند. با توجه به اینها، فکر می‌کنیم خرید از موبوگیفت واقعاً انتخاب خوبی باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گیفت کارت ایکس باکس موبوگیفت خرید گیفت کارت سایت موبوگیفت ایکس باکس سایت ها بازی ها کارت ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان به نشانی ticket.sanatenaft.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در سامانه باشگاه صنعت‌نفت آبادان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه صنعت‌نفت آبادان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

قیمت بلیت تماشای این دیدار ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.sanatenaft.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744986

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com