Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:52:24 GMT

حل مشکل مربیان پیش دبستانی در دست پیگیری است 

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۹۷۷

حل مشکل مربیان پیش دبستانی در دست پیگیری است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان روز سه شنبه در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از مربیان پیش دبستانی بدلیل وضعیت قرار داد کاری خود با حضور در مقابل استانداری خواستار روشن شدن وضعیت خود بودند.

 محمود قاسم نژاد در این زمینه افزود : با پیگیری هایی که از طریق آموزش و پرورش استان انجام شد،  مشکل این افراد در حال پیگیری و رفع شدن است و از روز پنجشنبه این مربیان می توانند در مناطق و نواحی آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع کنندگان از نیروی های پیش دبستانی پیش از سال ۹۲ بودند که انتظار جذب در آموزش و پرورش بر اساس برنامه توسعه ششم و مصوبات مجلس شورای اسلامی را دارند.

آنها عنوان کردند : انتظار شان آن است تا پس از سال ها کارکردن به عنوان مربی پیش دبستانی جذب آموزش و پرورش شوند، آموزش و پرورش نیز باید قوانین مصوبات مجلس را رعایت کرده و آنها را با شرایط و مرحله به مرحله جذب کند.

بر اساس مصوبه مجلس نیروهای مربی پیش دبستانی دارای سابقه و مدارک فعالیت، با گزینش و احراز صلاحیت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می شوند.

بر اساس آمارهای آموزش و پرورش بیش از هزار مربی پیش دبستانی در استان گیلان چنین شرایطی دارند.

استان گیلان دارای حدود ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان اخبار کنکور آموزش و پرورش پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست

مربی تیم ملی فوتسال گفت: در جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این رقابت‌ها محل جدال سبک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهاب سفال‌منش با بیان اینکه تیم ملی از هر نظر آماده درخشش در آسیاست اظهار کرد: تمرکز ما در تیم ملی بر کار حرفه‌ای، آنالیز حریفان، ارتقای کیفیت بازیکنان و آماده کردن روحی و جسمی آنها برای کارزار جام ملت‌های آسیاست. اردوهای منظم و پرفشاری برگزار کردیم و شرکت در تورنمنت ویتنام در خلال تعطیلات نوروز به آمادگی هر چه بیشتر تیم کمک کرد.

وی افزود: یکی از وظایف ما در کادر فنی تیم ملی، بررسی دقیق و بی‌طرفانه عملکرد بازیکنان در لیگ بود، بدون تردید لیگ فوتسال ایران با توجه به وجود استعدادهای ناب، فشردگی و نظم برگزاری و حضور مربیان با دانش از لیگ‌های بسیار خوب دنیاست. ما برای انتخاب بازیکنان و دعوت به تیم ملی با وحید شمسایی جلسات متعددی برگزار کردیم و معتقدیم بازیکنانی که در جام ملت‌ها به میدان می‌روند، آماده‌ترین‌های حال حاضر کشور هستند.

سفال‌منش خاطر نشان کرد: در کنار طراحی و اجرای تمرینات، کادر فنی بخش زیادی از تمرکزش را روی موضوع ارتقای سطح توانمندی بازیکنان جوان گذاشت، ما به جوان‌ها برای بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل برزیل و روسیه فرصت دادیم. نشستن روی نیمکت در برزیل و جلوی چشم هزاران تماشاگر برای بازیکنی که نخستین گام‌های ملی‌پوش شدن را بر می‌دارد تجربه گرانبهایی است چه رسد به چند دقیقه بازی کردن. حفظ توازن تجربی در یک تیم ورزشی کار دشواری است و بازیکنان جوان باید گام به گام این مسیر را طی کنند که هم اشباع نشوند و هم اگر روز و تجربه عملکردی بدی داشتند دچار فروپاشی نشوند.

وی گفت: به واسطه همکاری مستمری که با AFC در زمینه آموزش فوتسال دارم و تجربه حضور در برنامه‌های توسعه‌ای فوتسال در کشورهای کانادا، لبنان، ویتنام، ترکمنستان و … داشته‌ام، یکی از مهمترین تفاوت‌های فوتسال نسبت به گذشته را ورود مربیان صاحب سبک به قاره می‌دانم، شما ببینید در همین مسابقات جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این یعنی باید از تصور کلیشه‌ای پرطرفدار در مورد اینکه در آسیا فقط دو قدرت بزرگ وجود دارد گذر کنیم و با احترام بیشتری نسبت به رقبا اظهارنظر کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به تحول در فوتسال نوین گفت: بیش از هر زمان دیگری تیم‌ها در حال رصد عملکرد همدیگر هستند، سرمربی افغانستان برای بررسی حریفان در تورنمنت برزیل به این کشور سفر کرد و بازی‌ها را از نزدیک دید. البته من باور دارم که میان دسترسی به دیتا و تحلیل دیتا باید تفاوت قائل شد. با وجود نرم‌افزارهای مختلف امروز به راحتی می‌شود یک بازی را آنالیز آماری کرد اما تحلیل درست این داده‌ها و انجام واکنش درست در قبال اقدامات حریف بر اساس داده‌های آماری یک دانش دیگر است.

وی گفت: بازیکنان ما از دیدار دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن درس‌های خوبی گرفتند که قطعاً انتظار می‌رود در تایلند با نگرشی حرفه‌ای‌تر بازی کنند. باید از پیشکسوتان و منتقدانی که در دو سال گذشته دلسوزانه نظراتشان را بیان کردند تشکر کنم، فوتسال یک ورزش ایستا نیست، در این رشته تاکتیک و سبک‌ها هر روز به روز می‌شوند و نمی‌شود به گذشته درخشان اکتفا کرد، ما برای قهرمانی به تایلند آمده‌ایم و شاید جزو معدود تیم‌های ورزشی کشور هستیم که همه از ما فقط قهرمانی می‌خواهند، این یک چالش خوشایند برای ما و بازیکنان است و بی‌صبرانه منتظر شروع تورنمنت هستیم.

منبع: ایرنا کد خبر 745098

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور