Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مساحت سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان آن ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع می‌باشد و با افتتاح و بهره‌برداری از آن اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح  این سالن با اشاره  به بهره برداری همزمان 224 طرح ورزشی در کشور بیان کرد: سالن دو و میدانی اردبیل شاه بیت افتتاحیه وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر  امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سالن دو و میدانی اردبیل یکی از تخصصی‌ترین سالن‌های موجود در کشور بوده و مختص ورزش مادر یعنی دو و میدانی است.

وی اضافه کرد: از این نوع سالن‌ها تنها سه مورد در کشور وجود دارد که 2 مورد آن در سال‌های قبل افتتاح شده و این سالن که سومین سالن در این حوزه تخصصی است حدود سه هزار متر بزرگتر از سالن‌های موجود در کشور است.

 سلطانی فر ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این سالن‌ و با توجه به وجود استعدادهای خوب در استان اردبیل،  قهرمانانان خوبی در این منطقه پرورش یابد.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این آیین گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی، نمونه بارز پروژه‌های ورزشی در کشور است که قسمت عمده عملیاتی آن در چهار سال اخیر انجام شده است.

او افزود: همزمان با سالن سرپوشیده دو و میدانی، سه پروژه ورزشی در شهرستان‌های اردبیل، بیله‌سوار، خلخال و اردبیل به بهره‌برداری رسیده  و ۱۸ مورد تجهیز خانه ورزش روستایی نیز انجام  گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که در صورت تامین اعتبار ۱۴ پروژه از این تعداد  در ماههای آتی قابل افتتاح خواهد بود.

برچسب‌ها افتتاح طرح مسعود سلطانی فر استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مسعود سلطانی فر استان اردبیل افتتاح طرح مسعود سلطانی فر استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان دهه فجر اخبار کنکور ورزش و جوانان استان اردبیل بهره برداری دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم و گام‌های موثری نیز در این زمینه برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور در دیدار با استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور رؤسای فدراسیون در استان و جلسه با مدیران ارشد استان توانسته تحول در ورزش را ایجاد کند، اظهار کرد: استان اردبیل در حال حاضر شاهد رشد و توسعه ورزش در همه رشته‌های ورزشی است و امیدواریم با همکاری مسئولان استان جهش مثبتی در ورزش اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه سه ورزشکار گلبال استان در اردوی تیم ملی حاضر هستند، افزود: در حال حاضر اردوی تیم ملی گلبال به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است که این تیم برای حضور در پارالمپیک پاریس آماده می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص همکاری مشترک دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش استان، بیان کرد: کارهای مشترکی را با دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت و توسعه ورزش از جمله بهزیستی، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان درحال برنامه‌ریزی هستیم که تلاش خواهیم کرد که ورزش استان به روزهای اوج خود برگردد.

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، نیز در این دیدار گفت :۹۰ نفر از جویان استان اردبیل از جمله نابینایان، ناشنوایان‌و توان یابان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

رضایی با اشاره به تجلیل ورزشکاران به‌نام استان در رشته نابینایان «جعفری و شهبازی» از سوی وزیر کشور افزود: تا به امروز تمام هزینه ایاب‌وذهاب ورزشکاران و مربیان ورزشی در سال گذشته پرداخت شده است و هیچ‌گونه بدهی از این بابت نخواهیم داشت.

کد خبر 746205

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • سالن تخصصی ورزش نابینایان و توان‌یابان تامین اعتبار می‌شود
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران