Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام دبیرخانه جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر و بسترهای پخش مجازی این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس جدول منتشرشده، ۴۳ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، تلفیقی با ۵۷ اجرا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند‎.

 

گفتنی است طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا ، اجراهای این دوره جشنواره مجازی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ضمن انتشار جدول این رویداد هنری، سایت های جشنواره موسیقی فجر(fajrmusicfestival.com)، انجمن موسیقی ایران(nay.ir) و تیوال(tiwall.com) را بعنوان بسترهای پخش مجازی جشنواره معرفی کرده و مخاطبان می توانند براساس زمانبندی مشخص شده در جدول، بصورت رایگان اجراهای صحنه ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را مشاهده نمایند. 

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چهارم اسفندماه، همزمان با آخرین شب پخش اجرها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان می دهد.
******************************

 

سرود نماهنگ «کوچه باغ انقلاب»

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، سرود نماهنگ « کوچه باغ انقلاب» با هدف شرکت در جشنواره آوا ها و نما های انقلاب سازمان بسیج هنرمندان تولید شد.

در ادامه کار تصمیم اینگونه اتخاذ شد که سرود تبدیل به نماهنگ شود که در پی این تصمیم با سه نفر از هنرمندان توانا کشور آقایان مهدی رحمتی، مصطفی اسماعیل زاده و محمد اسماعیل پروژه تولید نماهنگ کلید خورد که به طور کلی تولید سرود دو هفته و تولید و تولید نماهنگ سه هفته زمان برد.

درباره ویژگی های محتوایی این نماهنگ می توان گفت این نماهنگ با محوریت انقلاب با برجسته سازی نقش جوانان در ادامه امور کشور، نماد های اقتدار چون شهدا و امام شهدا، قدمت تاریخی، پیشرفت های اقتصادی ، اقتدار فرا منطقه ای ایران و نگاه مهدی در بحث ظهور تولید شد.

عوامل تولید این نماهنگ به شرح ذیل است:

شعر: محمد جواد الهی پور

آهنگ: محسن ناجی

کارگردان: جواد اسماعیل زاده

تصویر برداران: محمد اسماعیل زاده- مهدی رحمانی

پشتیبانی: مصطفی اسماعیل زاده

تدوین مهدی رحمانی

تهیه شده در سازمان بسیج هنرمندان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی جشنواره موسیقی فجر جدول اجراها سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اسماعیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش مرور آثار چهل و ششمین دوره خود بخش ویژه‌ای را با عنوان «داریوش مهرجویی: شاعرانگی زندگی معمولی» به مرور آثار داریوش مهرجویی سینماگر ایرانی اختصاص داده است.

بر این اساس، فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی است که در جشنواره مسکو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهد شد.

داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر وی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه شان  به قتل رسیدند.

چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار خواهد شد و در سایر بخش‌ها نیز فیلم سینمایی «آه سرد» ساخته ناهید صدیق در بخش مسابقه فیلم های بلند چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو پذیرفته شده و «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره مسکو هستند که تاکنون معرفی‌شده‌اند.

دیگر خبرها

  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • ببینید | انتشار نماهنگ «خاک اجدادی» پس از عملیات وعده صادق
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو