Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، راه اندازی مجدد شرکت فرآورده‌های شیمیایی تامین باختر کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه با هزار میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی ۸۰ نفر، افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه (کارتن غرب) با اعتبار ۹ میلیون یورو و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر، همچنین راه اندازی دوباره شرکت راکد «بومان»  با اشتغال زایی حدود ۲۰ نفر که ورق های پلیمر ساختمانی تولید میکند و بهره برداری از خط تولید شرکت «آرکا تجارت» با اشتغالزایی ۳۰ نفر و شرکت مارپیچ باختر از جمله طرح‌هایی بود که امروز توسط معاون داخلی بازرگانی وزارت صمت افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۳ پروژه در ایام فجر در کرمانشاه راه اندازی و به بهره برداری رسیده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در حاشیه افتتاح طرح توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در ایام الله فجر در سطح استان ۸۳ واحد تولیدی، صنعتی، با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح یا دوباره احیا شده است.

«محسن دارابی» یکی از مهم ترین سیاست های وزارت صنعت، معدن، تجارت را راه اندازی مجدد واحدهای راکد اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۹ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شده و در این مدت توانسته ایم تا دی ماه، ۴۹ پروژه راکد صنعتی و معدنی را دوباره در استان احیا کنیم.

وی به راه اندازی کارخانه قوطی سازی بنیاد مستضعفان با ۲ هزار میلیارد تومان بعد از ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این کارخانه برای ۵۰۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شد.

دارابی همچنین به راه اندازی مجدد بخشی از کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه بعد از ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: این کارخانه دومین کارخانه اسیدسیتریک کشور است که بعد از بهره برداری کامل بخش بسیار زیادی از نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

او همچنین به طرح توسعه شرکت صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه (کارتن غرب) با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: با توسعه این شرکت حدود ۴۰ درصد از نیاز کشور به انواع کارتن های بسته بندی تامین خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد و حدود ۳۰ هزار نفر در هزار واحد تولیدی و صنعتی استان مشغول کار هستند.

برچسب‌ها واحد تولیدی شهرک صنعتی اشتغال زایی کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران کسب و کار در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی شهرک صنعتی اشتغال زایی واحد تولیدی شهرک صنعتی اشتغال زایی کرمانشاه اخبار کنکور میلیارد تومان اشتغال زایی بهره برداری راه اندازی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین در شهرک شکوهیه خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی گسترده کارخانه تولید پارافین در شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: این آتش‌سوزی 30 دقیقه بامداد امروز به مرکز آتش‌نشانی شکوهیه و بلافاصله به آتش‌نشانی شهرداری قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه خودرو اطفاء حریق از شهرک صنعتی شکوهیه و یک دستگاه خودرو اطفا حریق از شهرک صنعتی محمودآباد به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به وسعت آتش، 6 دستگاه خودرو اطفای حریق نیز از آتش‌نشانی شهر قم به محل حریق اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: با تلاش مشترک نیروهای آتش‌نشانی قم، شکوهیه و محمودآباد، آتش‌سوزی بعد از ساعت‌ها تلاش مهار شد و آتش‌نشانان مشغول عملیات لکه‌گیری و جداسازی شدند.

به گفته وی، در این عملیات با توجه به حجم بالای مواد سوختنی و خطر آتش‌سوزی کارخانه‌های مجاور آتش‌نشانان با پوشش دهی کامل حریق مانع از رسیدن آتش به کارخانه‌های مجاور شدند.

سجادی با تأکید بر اینکه این آتش‌سوزی خسارت جانی در پی نداشت، تصریح کرد: علت آتش‌سوزی توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی