Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:59:39 GMT

اسکیت البرز از داشتن پیست استاندارد بی بهره است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۳۶۰

اسکیت البرز از داشتن پیست استاندارد بی بهره است

محمود فرهنگ رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون هیات اسکیت البرز جزو هیات های برتر کشور است اما با این وجود از مشکلات زیر ساختی رنج می برد؛سال گذشته  اسکیت بازان البرزی در المپیاد استعدادهای برتر کشور موفق به کسب ۱۴ مدال شدند.

وی اضافه کرد: با هدف رفع بخشی از مشکلات این ورزش در زمینه سخت افزاری و با توجه به وجود زمینی در مجموعه انقلاب کرج طی نشست هایی با  مدیر کل ورزش و جوانان استان مقرر شد تا تمهیداتی با هدف تخصیص این زمین به هیات اسکیت البرز لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ رنجبر در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب شد تا ورزشکاران از نظر جسمانی و فنی تا حدودی از آمادگی به دور شوند اظهار داشت: همچنین شیوع این ویروس سبب شده تا بحث همگانی کردن اسکیت که یکی از برنامه های هیات بوده را نتوانیم اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود تلاش کردیم تا با برگزاری برنامه هایی به صورت برخط  بخشی از آمادگی را با هدف شرکت در رقابت های پیش روی که از هفته آینده آغاز می شوند را به ورزشکاران برگردانیم.

رییس هیات اسکیت البرز اظهار داشت: رقابت های فری استایل، سرعت نوجوانان و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان و جوانان  کشور از هفته آینده برگزار می شود که ورزشکاران البرزی نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.

 یک هزار ورزشکار سازمان یافته البرزی در رشته ورزشی اسکیت  فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز وزارت ورزش و جوانان اسکیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا البرز وزارت ورزش و جوانان اسکیت اخبار کنکور اسکیت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اردیبهشت اولین اعزام عمره گزاران البرزی

به گزارش جام جم آنلاین البرز، عباس دمیرچی مدیر حج و زیارت البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سازمان حج و زیارت نخستین گروه از زائران عمره مفرده روز پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه از فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

عباس دمیرچی مدیر حج و زیارت البرز گفت: پرواز‌های عمره ۱۴۰۳ استان البرز از ششم اردیبهشت آغاز و از فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی انجام خواهد شد و روند اعزام زائران تا دوازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دمیرچی اظهار داشت طول مدت سفر عمره مفرده ۱۰ روز است که ۵ روز از سفر خود را در مکه و ۵ روز دیگر را در مدینه منوره سپری خواهند کرد.

ایشان افزود در عمره ۱۴۰۳ تعداد ۲۵۵ زائر از استان البرز در قالب ۳ کاروان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۶ اردیبهشت اولین اعزام عمره گزاران البرزی
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد