Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه فجر در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس33 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان به مناسبت دهه مبارک فجر آیین واگذاری2 هزار و 381 واحد مسکونی به مددجویان روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی و حجت لاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه نیز حضور داشتند 33 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش تحویل شد که 7 واحد به خانوارهای دارای حداقل2 عضو معلول و 26 واحد به سایر مددجویان تحت پوشش واگذار شد. 

همچنین 20 واحد واگذار شده در شهرستان قزوین، 7 واحد در شهرستان البرز و 6 واحد در شهرستان بویین زهرا قرار دارد.

برای ساخت این واحدها 300 میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض و یک میلیارد تومان تسهیلات کم بهره با سود چهار درصد اختصاص یافته است. 

علیرضا وارثی در مراسم واگذاری این واحدها اظهارداشت: سهیمه استان قزوین در زمان اجرای طرح مسکن مددجویان تعداد سه هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی بود که تاکنون 3 هزار و ۲۰۶ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، راه وشهرسازی به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی قزوین هزینه شده و تعداد ۷۸۱ واحد مسکونی دیگر نیز  در حال ساخت است که بزودی واگذار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی قزوین مسکن مددجویان واحد مسکونی بهزیستی استان استان قزوین واگذار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل