Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، پرونده ترور سردار سلیمانی و المهندس به سرانجام برسد.

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در نشست خبری روسای قوه قضاییه ایران و عراق که امروز (سه‌شنبه بیست و یکم بهمن ماه) برگزار شد؛ اظهار کرد: مسئله زندانیان ایرانی در عراق و ایران مورد بحث قرار گرفت و در جلسات بعدی با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق این موضوع را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وزیر دادگستری ایران و عراق تفاهم نامه هایی به امضا رسید و بین هیات عراقی و سازمان بازرسی ایران تفاهم نامه هایی به امضا رسیده تا همکاری ایران و عراق افزایش یابد.

رئیس قوه قضاییه گفت: پیوند بین ایران و عراق ناگسستنی است و شهدای دو ملت این پیوند را عمیق کرده است و هیچ توطئه ای توسط آمریکایی ها نمی‌تواند این پیوند را سست کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: این پیوند ریشه‌ای است و روز به روز قوی تر می‌شود و مناسبات سیاسی و اقتصادی این پیوند را محکم تر می‌کند.

وی افزود: خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس پیوند میان دو کشور را قوی تر کرده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: اقدامات دستگاه قضایی عراق درباره پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس، شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، این پرونده به سرانجام برسد تا ضمن کیفر مجرمین، نسبت به کسانی که ظلم و ستم به انسان‌ها را در سر می پرورانند نیز بازدارندگی داشته باشد.

رئیس قوه قضاییه گفت: قرار شد کمیته‌ای بین دستگاه قضایی ایران و عراق فعال شود تا مشکلات مدنی و شخصی خانواده‌ها و زوج‌های ایرانی و عراقی که بعد از پایان حکومت صدام برایشان ایجاد شده است، حل شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه ترور شهید سلیمانی عراق رئیس قوه قضاییه ایران و عراق حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است