Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پورعباسی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به هر نوع عروس ۴۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۸۰۰ میلیون ریال کالا اهدا شده است. 

وی همچنین به تامین مسکن ۲۱ خانواده نیازمند اروندکنار با همکاری موسسه علی ابن ابیطالب(ع) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تعمیر ، بازسازی و گازکشی ۱۳۶ واحد مسکونی مدجویان زیر پوشش در مناطق شهری و روستایی بخش اروندکنار در دستور کار است که تاکنون ۲۲ واحد مسکونی مرمت ،بازسازی و تحویل مددجویان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲هزارو ۷۶۳ مددجو در قالب یک هزار و ۴۰۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی اروندکنار هستند.

پنج واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اروندکنار واگذار شد

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه فجر، پنج واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی در روستاهای اروندکنار در قالب طرح مسکن روستایی واگذار شد.

سرپرست اداره بهزیستی آبادان سه شنبه در آیین واگذاری این واحدهای مسکونی گفت: یکی از رسالت‌های مهم و خطیر سازمان بهزیستی برای جامعه هدف، تامین مسکن خانوارهای دارای یک یا چند فرد معلول است.

شیما شجاعی اظهار داشت: بر همین اساس با همکاری بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) پنج واحد مسکونی به خانوارهای دارای چند فرد معلول در روستاهای اروندکنار آبادان واگذار شد.  

وی افزود: این واحدهای مسکونی با ۶۰ تا ۷۰ مترمربع مساحت برای خانواده‌های دارای ۲ فرد معلول با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال ساخته شدند.

چهار هزار و ۱۰۰ معلول از خدمات حمایتی بهزیستی آبادان بهره‌مند هستند. ۳۵۰ فرد معلول در ۶ مرکز شبانه روزی آبادان نگهداری می‌شوند.

بهزیستی آبادان ۱۸ هزار نفر را زیرپوشش دارد.

برچسب‌ها اروندکنار کمیته امداد امام خمینی آبادان دهه فجر سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اروندکنار کمیته امداد امام خمینی آبادان اروندکنار کمیته امداد امام خمینی آبادان دهه فجر سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان درآئین واگذاری این تعداد مسکن به صورت بر خط باحضور رئیس جمهور، در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستا‌های استان گفت: سال گذشته با کمک بنیاد مسکن وبسیج سازندگی و مشارکت خانواده‌های مددجویی این نهاد ۸۳۹ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر وروستا‌های استان تکمیل و امروز تحویل متقاضیان شد.
کریم زارع تامین مسکن را از دغدغه‌های کمیته امداد برشمرد وافزود: با همراهی بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، خیران وگروه‌های جهادی این واحد‌های مسکونی برای مددجویان تامین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: بیش از سه هزار خانواده مددجویی کمیته امداد استان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی مسکن هستند ومشکل اصلی این نهاد تامین زمین است و درخواست می‌شود بنیاد مسکن و راه وشهرسازی همکاری بیشتر برای حمایت از محرومان داشته باشندو با تامین زمین کمیته امداد آمادگی ساخت مسکن مددجویی را دارد.
سید مصطفی انوری مدیرتامین مسکن و مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هم در این آئین گفت: در شهر‌ها مسکن مددجویی با مساحت ۷۵ متر مربربع و روستا‌ها با ۶۵ مترمربع ساخته می‌شود و برای ساخت مسکن مددجویی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ارائه می‌شود و ۵۰ میلیون تومان هم بلاعوض به مددجویان اعطا می‌شود.
امروز در سراسر کشور، ۳۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهره برداری شد که از این تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی سهم کمیته امداد استان اصفهان است.
در این آئین مسکن مددجویی در روستای زیار به صورت نمادین به متقاضی مسکن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز