Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی قمیشی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دو هفته اخیر تعداد تست‌های مثبت، آمار مراجعان به بیمارستان و میزان بستری‌های کرونایی در شهرستان دزفول افزایش یافته است.

وی برداشته شدن محدودیت‌های صنفی و عادی انگاری شرایط در جامعه را علت اصلی افزایش آمار کرونا در دزفول برشمرد و افزود: دزفول که در روزهای اخیر در وضعیت آبی قرار داشت، اکنون در وضعیت زرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: در زمانی که با کاهش آمار مبتلایان کرونا مواجه بودیم صرفاً بین چهار تا پنج بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری می‌شدند اما در حال حاضر ۳۳ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

قمیشی افزایش آمار کرونا در دزفول را نگران‌کننده دانست و گفت: شیبی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم همانند شیب پیک دوم است و اگر شرایط به همین منوال پیش برود، وارد یک پیک جدید خواهیم شد.

وی تأکید کرد: لازم است که همه مردم، ادارات و اصناف شهرستان همکاری لازم را در زمینه رعایت موازین بهداشتی داشته باشند تا قبل از شیوع انفجاری ویروس کرونا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم و وارد پیک شدید بیماری نشویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ورود یک پارت واکسن کرونا، گفت: این تعداد واکسن، صرفاً برای پرستاران و پزشکانی است که در بخش‌های کرونایی فعالیت می‌کنند؛ همچنین برای شهرستان دزفول نیز سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که به صورت اختصاصی برای تزریق در اختیار پزشکان و پرستاران بخش‌های کرونایی بیمارستان بزرگ دزفول قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5143376

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دزفول شیوع کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کرج واکسن کرونا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی