Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس با گلزنی دوباره سیدجلال حسینی، سه امتیاز ارزشمند به دست آورد.
به گزارش آریا، پرسپولیس و مس رفسنجان در بازی معوقه هفته نهم به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه 51 تک گل بازی را به ثمر رساند. با این نتیجه، پرسپولیس 24 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و مس رفسنجان نیز با 19 امتیاز نهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، کمال کامیابی ‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(از دقیقه 94 مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان، امید عالیشاه(از دقیقه 88 مهدی خانی)
ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی ‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، هومن ربیع ‌زاده، محسن طرحانی، میثم نقی ‌زاده(از دقیقه 61 محمدحسین کریم زاده)، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌ خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی، مهرداد آوخ
شرح گل:
پرسپولیس 1 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 51: سید جلال حسینی): سانتر بدون نقص امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک دوم را سیدجلال حسینی بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 7: ارسال کوتاه و در عرض سیامک نعمتی به مقابل دروازه مس می‌توانست گل اول پرسپولیس را به همراه داشته باشد که توپ از مقابل پای امید عالیشاه عبور کرد و راهی اوت شد.
دقیقه 19: شوت روی پای نعمتی از سمت راست محوطه جریمه مس به شکل خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 24: عقیل کعبی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.
دقیقه 33: امید عالیشاه نفوذ خطرناکی به محوطه جریمه مس داشت که پاس او در شرایط نامتعادلی به وحید امیری رسید و در ادامه پاس امیری به عالیشاه، با شوت این بازیکن و دفع دروازه‌بان رفسنجانی‌ها به بیرون رفت که البته داور در این صحنه داوز اوت دروازه را اعلام کرد.
دقیقه 39: ضدحمله جدی بازیکنان پرسپولیس با پاس در عمق احمد نوراللهی به امید عالیشاه رسید که شوت پای چپ او زاویه بسته را نوشی‌صوفیانی به کرنر فرستاد.
دقیقه 45: سانتر زیبای احمد نوراللهی از جناح راست زمین به مقابل تیرک دوم را احسان پهلوان نتوانست استفاده کند و توپ پس از برخورد به روی پای او دفع شد و موقعیت جدی پرسپولیس هدر رفت.
دقیقه 50: شوت محکم سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را نوشی‌صوفیانی راهی کرنر شد.
دقیقه 67: پاس در عرض عالی توسط سعید آقایی از سمت چپ زمین به مقابل دروازه مس را وحید امیری به شکل عجیبی از دست داد و توپ پس از برخورد به ساق پای او از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد؛ فرصتی که می‌توانست گل دوم پرسپولیس را رقم بزند.
دقیقه 80: چرخش خوب سیامک نعمتی در محوطه جریمه مس رفسنجان و شوت پای چپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 90+2: پاس در عرض به مقابل دروازه مس رفسنجان را مهدی‌خانی به شکل عجیبی از دست داد و با سایه زنی توپ را به بازیکنان حریف رساند.
دقیقه 90+3: شوت ریباند شده احمد نوراللهی مجدداً به این بازیکن رسید، اما ضربه او این بار به بیرون رفت.
دقیقه 90+5: اولین شوت در چارپوب دروازه بازیکنان مس رفسنجان نزدیک بود گل تساوی این تیم را به همراه داشته باشد که ضربه روی پای مسیح زاهدی را رادوشوویچ جمع کرد تا بازی به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مس رفسنجان یحیی پرواز کاپیتان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد