Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:11:25 GMT

ثبت یک فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۹۶۸

ثبت یک فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۶ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۵۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۵۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر است که مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون، یک هزار و ۴۶۴ نفر است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۴۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5143548

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا عکس استانها آمار کرونا گرگان راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کرج شهرکرد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه