Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:59:29 GMT

شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از داور دیدار با سایپا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۳۵۴

شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از داور دیدار با سایپا

باشگاه آلومینیوم اراک از شکایت خود علیه داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سایپا خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک در اطلاعیه خود درباره قضاوت امیر عرب براقی در دیدار مقابل سایپا نوشت: «باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک همواره احترام به همه ارکان فوتبال را وظیفه خود دانسته و همیشه بر حفظ حرمت‌ها و ضوابط تأکید ویژه‌ای دارد، اما گاهی اوقات اتفاقاتی رقم می‌خورد که چاره‌ای جز دادخواهی برای حقوق تضییع شده باقی نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای فصل تا به امروز از عملکرد برخی داوران و اشتباهات غیرعمد آنها متضرر شده و این اشتباهات، تأثیر مستقیمی بر نتایج این تیم داشته است.

مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ برتر است

در دیدار اخیر مقابل سایپای تهران نیز تیم فوتبال آلومینیوم از عملکرد داوری این دیدار ضربه جدی خورده است. در چندین صحنه شاهد اشتباهات تأثیرگذار تیم داوری بودیم که پیروزی را از تیم ما گرفت و گل صحیح‌ آلومینیوم به‌زعم کارشناسان داوری، به اشتباه مردود اعلام شد. اسماعیل شریفات هم بدون دلیل با دریافت اخطار، از بازی بعدی مقابل نفت مسجدسلیمان محروم شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای رسمی، شکایت خود را از داور دیدار با سایپا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا تیم فوتبال آلومینیوم اراک سایپا تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند