Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اظهار داشت: دهه فجر تبلور استقلال، عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: خدمات ارزشمند نظام اسلامی با دوران حکومت‌های جور قابل قیاس نیست.

نمازی با اشاره به گستردگی حوزه خدمات این اداره، بررسی حوادث ناشی از کار، رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما، برقراری مقرری بیمه بیکاری به متقاضیان مشمول بررسی مشاغل سخت‌ و زیان آور و نظارت بر تعاونی‌ها را نمونه‌هایی از وظایف سازمانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح عملکرد تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طی یک سال اخیر گفت: ورود مهمان ناخوانده کرونا کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از کسبه طی این مدت متضرر شدند.

نمازی اضافه کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی هم متاثر از این ویروس شدند و فعالیت تعدادی از اصناف، کارگاه‌ها و پروژه‌ها مختل شد.

این مسوول گفت: با تدبیر مدیرکل و رئیس پیشین این اداره و کارکنان زحمت کش و پرتلاش از یکهزار و ۵۰۰کارگاه نظارت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تعطیلی آنها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: ۵۱ میلیارد ریال تهسیلات حمایتی به کارفرمایان متضرر پرداخت شد.

نمازی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ۳۵۰ نفر به دیگر اقدامات نام برد و افزود: این تسهیلات توانست به اشتغال پایدار کمک شایانی داشته باشد.

این مسوول تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر را منجر به رونق اشتغال دانست و گفت: تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح کارورزی و طرح مشوق بیمه‌ای بکار گرفته شدند.

 
 
انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی مشوق بیمه فارس دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد