Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:27:05 GMT

فولاد خوزستان در خانه پیروز شد/ ملی حفاری مساوی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۸۱۱

فولاد خوزستان در خانه پیروز شد/ ملی حفاری مساوی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، عصر امروز برگزار شد که در گروه چهارم تیم فولاد خوزستان با دو گل تیم فجر سپاسی شیراز را شکست داد و با هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گرفت.

امیر سلحشور و محمد سهرابی پور گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

بازی تیم‌های نفت اهواز و ملی حفاری اهواز نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸ تیم در پنج گروه برگزار می‌شود که تیم‌های فولاد خوزستان، نفت اهواز و ملی حفاری اهواز در چهارمین گروه با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، پارس برازجان و فجر سپاسی شیراز همگروه هستند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کنند.

کد خبر 5143541

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال ورزش خوزستان ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر عکس استانها انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد

به گزارش قدس آنلاین، اوربان در اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر طرفداران "صلح" و نه "جنگ"، در انتخابات ماه ژوئن (خرداد) پارلمان اروپا و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) پیروز شوند، پایان جنگ در اوکراین امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توقف جنگ طلبان در اوکراین، افزود: جنگ در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ خاتمه می یابد.

به عقیده نخست وزیر مجارستان، چنانچه صلح طلبان در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند، تصمیمات نظامی در این قاره کند، متوقف و یا حتی لغو می‌شود.

اوربان سپس در ادامه با اشاره به اینکه جو بایدن نامزد جنگ طلب و دونالد ترامپ کاندیدای صلح طلب انتخابات پیش‌روی آمریکا است، گفت: انتخابات دیگری هم در آمریکا برگزار می‌شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. چنانچه کاندیدای صلح جو پیروز شود، آنگاه ما از آمریکا حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از برگزاری این انتخابات‌ها، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خداوند به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا گام بردارند و ما می‌توانیم این جنگ را تا پایان سال به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود