Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

به گزارش ایرنا؛ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جشن ویژه این روز خجسته که با حضور کارکنان وزارت دفاع و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه استقلال و امنیت کشور به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدِ دانشمند دکتر فخری زاده اظهار داشت: امروز در حالی ورود به چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ورای تصور دشمنان است و آنها انتظار داشتند این انقلاب در سال های آغازین شکست بخورد و در نهایت چله ی خود را نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با بیان اینکه آنهایی که آرزوی شکست انقلاب را می کردند امروز به زباله دان تاریخ پیوستند ، گفت: به کوری چشم دشمنان، امروز انقلاب اسلامی ایران به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

امیر حاتمی در همین زمینه افزود: البته جنایتکاران و مزدورانی که از صندلی خود پایین آورده شدند باید پاسخ جنایات خود را بدهند و در انتظارات مجازات بمانند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش با بیان اشتراکات و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های رخ داده در جهان گفت: شباهت انقلاب ها عدم تمکین عده، گروه و یا صنف و جریانی خاص در برابر وضع موجود بوده است اما مردم ایران در انقلاب اسلامی خواسته صنفی نداشتند بلکه دنبال تحقق آرمانی بزرگ با عنوان " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی " بودند.

وی با بیان تفاوت دیگر انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها گفت: مردم در فرایند انقلاب اسلامی به دنبال رفع هرگونه وابستگی با محقق نمودن شعار " نه غربی نه شرقی" بودند و به همین دلیل مسیر انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها کاملاً متمایز بوده و هست.

وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است ، تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد ، گفت: نتیجه آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه ، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته ای مستحکم شده است ، گفت: همه این ها هزینه های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاوردها و حرکت در مسیر خودکفایی است .

وزیر دفاع با بیان اینکه خون های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است ، تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EJp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی اسلامی ایران وزیر دفاع انقلاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پیامی به به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی امنیت ملی نوشت: همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

وزیر دفاع افزود: بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم کرده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت