Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمودالله مرادی ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر زندان‌های کردستان در زندان مرکزی شهر سنندج به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، با تبریک به مناسبت ایام الله شکوهمند دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ملت مسلمان و مردم شریف ایران اسلامی، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است و امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران دارد که روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که تمام شئون ملت در اختیار متخصصین بیگانگان و فضای تاریک بر کشور حاکم بودولی به برکت خون شهدا و با رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های همه جانبه مردم ایران اسلامی بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اقتدار نظامی و فن‌آوری پیشرفته را در پیش گرفته است.

او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شده است، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بود که در این راه قدم‌های بسیار مهمی برداشته شده است.

الله‌مرادی با بیان اینکه دشمن امروز وحدت ملت‌های مسلمان را هدف قرار داده است گفت: آزادی که امام ترسیم کرده بود حرکت در مسیر اسلام و قرآن بود و همچنان که هدف از انقلاب برای اعتلای فرهنگ اسلام و قرآن بود و باید بجای افتخار به این که شهر ما شهر خلاق موسیقی است باید افتخار کنیم که شهر ما با وجود اینهمه قاری برجسته و خادم قرآنی شهر نمونه قرآن باشد و در کنار آنهم به سایر بخش‌ها مانند موسیقی و موارد دیگر توجّه شود.

الله‌مرادی تأکید کرد: امام راحل (ره) اساس جمهوری اسلامی را بر پایه استقلال بنیان نهاد و هدف این مرد بزرگ این بود که کشور ایران به هیچ دولت و حکومتی وابسته نباشد و ریشه‌های وابستگی را بخشکاند که این مسیر در حال طی شدن است و حضرت امام (ره) با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توانست زمینه‌ای را فراهم کند تا مردم در سرنوشت خودشان سهیم باشند و دست بیگانگان از کشور قطع شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با مقایسه پیشرفت‌های کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب گفت: پمپاژ ناامیدی در جامعه به خاطر منافع حزبی را ناصحیح عنوان کرد و از همه مردم خواست که پیشرفت‌های چندین سال جمهوری اسلامی را درنظر بگیرند و قدردان زحمات فرزندان این ملت باشند و برای رشد و شکوفائی کشور از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: یکی از برکات اخیر انقلاب اسلامی قطع دست مستکبرین در منطقه بود، زیرا آن‌ها برنامه داشتند که اموال ملت‌های مسلمان خاورمیانه همچون عراق، سوریه، یمن و ایران را با پاشیدن بذر تفرقه و دو دستگی غارت کنند.

الله‌مرادی خاطر نشان کرد: آمریکا که سال‌ها ادعای حمایت از کرد‌ها منطقه را به خود یدک می‌کشید، دیدم و بر همگان آشکار شد که با یک سیاست خبیثانه دست از حمایت کرد‌های سوریه دستبرد داشت تا کشور همدست خودش هرکاری که دلش بخواهد در مورد آن‌ها انجام دهد.

او گفت: امروزه جبهه استکبار به این نتیجه رسیده است که تنها راه مقابل با ملت ایران جنگ نرم و فرهنگی است که اساس آن هم حول محور از هم پاشیدن بنیان خانواده از طریق ترویج فساد و فحشا و بذر یأس و نامیدی در بین آحاد جامعه و تفرقه و دوستگی بین اقوام و مذهاب مختلف است.

الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های مسئولین در امور زندان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در استان کردستان، مسئولین قضایی و امور زندان‌ها به صورت جهادی با چنان شوقی بی‌نظیر در بخش‌های مختلف بخصوص در بخش فرهنگی به زندانی‌ها خدمت می‌کنند که گویا برای فرزندان خود این امورات را انجام می‌دهند و این یکی از افتخارات نظام اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ترویج فرهنگی اسلامی و تلاش برای هدایت تمام انسان‌ها در مسیر تعالی است.

این مسئول در ادامه عنوان داشت: زندان‌ها در دوران قبل از انقلاب شکنجه گاه بسیار از افراد بی گناه بود، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌شود که تمام انسان‌ها در مسیر درست زندگی قرار بگیرند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های بی دریغ مسئولین ذی ربط دستگاه قضا و امور زندان‌ها افراد زندانی به صورت مستمر در بخش‌های مختلف فرهنگی، و شغل مورد آموزش قرار می‌گیرند تا زمانی که همین افراد اصلاح شده وارد جامعه شوند بتوانند برای جامعه مفید واقع شوند و پرچم دار دین و ارزش‌ها می‌شوند.

الله‌مرادی گفت: با توجه به اینکه افراد زندانی اصلاح گردیده و مسیر درست زندگی را مجدد یافته اند؛ به عنوان الگو مناسبی برای افرادی که مسیر زندگی را اشتباه برگردانند موثر و آن‌ها را به راه درست هدایت بکنند چرا که و هر انسانی در زندگی اشتباه می‌کند، اما شرط انسانیت این است که دیگران را از مسیر نادرست نجات بدهیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی الله مرادی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد