Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:25:48 GMT

آگاهی مردم، عامل شکل گیری انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۳۰۹

آگاهی مردم، عامل شکل گیری انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در گفت و گوی زنده تلویزیونی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در سال ۵۷ تظاهرات و راهپیمایی مردمی در شهر‌ها و حتی روستا‌ها تشکیل می‌شد و مردم اشتیاق بسیاری بر این امر داشتند.

او افزود: در دوران انقلاب با آگاه شدن مردم، قیام انقلاب اسلامی شکل گرفت و حکومت دست نشانده و استکباری شاه سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملانوری گفت: حضور مردم در امور حکومتی در جمهوری اسلامی، یکی از موارد جذب مردم است.

بیشتر بخوانید

دستاورد‌های انقلاب؛ از پیشرفت‌های اقتصادی تا نظامی

استاندار ادامه داد: تحریم‌های حال حاضر و جنگ تحمیلی، موانعی بر سر راه انقلاب بود، اما مردم با اعتقاد راسخ، به انقلاب پایبند ماندند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار انقلاب اسلامی دهه فجر آگاهی بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سپاهیان غیور در انتقام سخت از صهیونیست ها

 

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. 

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: دوران بزن‌دررو تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی نخواهند داد. 

محمدی زاده تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با پاسخی کوبنده تر مواجه می شوند. 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر دولت سیزدهم به سمت موفقیت های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت می کنیم. 

محمدی زاده گفت: این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی ایران اسلامی است و هر دشمن متجاوزی را به اشد مجازات تنبیه می کنیم. 

دیگر خبرها

  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق»؛ عامل امیدآفرینی در جهان اسلام
  • هنر انقلاب اسلامی یک رویکرد است
  • تبلور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در هنر انقلابی
  • تقدیر از سپاهیان غیور در انتقام سخت از صهیونیست ها
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • دوران بزن‌دررو تمام شده است