Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماه بی‌بی» به کارگردانی امین اصلانی با اضافه شدن بازیگران جدید در کاشان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه فیلم سینمایی «ماه بی‌بی»، فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی امین اصلانی که چندی پیش در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

به تازگی بازیگران جدیدی همچون یارتا یاران، سیما بابایی، هامون حجار و نقاش و مجسمه‌ساز نامی استاد عباس مشهدی‌زاده به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون سیما بابایی، فریدون محرابی، محمد صدیقی‌مهر، ستایش مرشد، محمود نظرعلیان، حمیرا نونهالی، مریم بوبانی، یارتا یاران، عباس مشهدی‌زاده، هامون حجار، کوروش کبیری، محمد ربانی‌پور، نسرین بربند و مهدی عبادتی جلوی دوربین «ماه بی‌بی» رفته‌اند.

این فیلم که اثری تاریخی است با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و با اخذ مجوز‌های لازم در خانه بروجردی‌های شهر کاشان ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان «ماه بی‌بی» آمده است: همسر جوان تاجری سالخورده در خانه‌ای قجری زندگی می‌کند، فرزند کوچک او گم می‌شود و پسران بزرگ تاجر در پی راندن زن پدرشان از خانه برمی‌آیند. این خانه آبستن ماجرا‌های مسحورکننده‌ایست.

عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: مهدی عبادتی، کارگردان: امین اصلانی، مدیر فیلمبرداری: عباس حسین‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی:عارفه رشیدی، مدیر صدابرداری: حسن شبانکاره، انتخاب بازیگر: فریدون محرابی، دستیار یک کارگردان: کمال پیرهادی، طراح صحنه: پیام حسین‌سوری، طراح گریم: بهاره اسدی، منشی صحنه: آتوسا شاه‌سیاه، عکاس: مهرداد امینی، جانشین تولید تهران: ایمان گشتایی، جانشین تولید کاشان: خیام وقار، تدارکات: امیر مسعود همایونفال، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

بیشتر بخوانید: فیلمبرداری «ماه بی‌بی» در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینمایی ماه بی بی سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمایی ماه بی بی سینمای ایران ماه بی بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم

کاشان را به هنر، فرهنگ و معماری می‌شناسیم و در بسیاری از خانه های تاریخی ایران که در این استان واقع شده است می توان این سه عنصر را به وضوح مشاهده کرد. از مجموعه آثار مرتبط با معماری قدیم، آنچه که گردشگران بیشتر مجذوب آن می شوند، خانه‌های باستانی هستند که در اینجا می توانید ویدیویی از این خانه ها ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم