Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران آسمان شهر ورامین در شب پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۰ نقطه نور باران شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کچوئی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: امسال با توجه به کرونا و عدم برگزاری تجمعات، نورافشانی در شهر ورامین در ۱۰ نقطه افزایش یافت تا شهروندان محترم بتوانند از پشت بام منازل ضمن اجرای بانگ تکبیر از منازل خود نورافشانی این شب باشکوه را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در این ۱۰ منطقه همزمان در ساعت ۲۱ به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷ ، بانگ تکبیر و ندای توحیدی الله‌اکبر مردم همیشه طنین‌انداز و همزمان  آسمان این شهرستان توسط شهرداری، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نورباران شد.

امسال مراسم نورافشانی با توجه به مشارکت شهرداری، نیروی انتظامی و سپاه با تعداد و تنوع بالای وسایل نورافشانی همراه بود که شادی و نشاط خاصی را به نقاط مختلف شهر ورامین بخشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فجر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند