Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، امشب و در چارچوب مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال فرانسه ۲ دیدار به صورت همزمان  از ساعت ۲۱:۰۰  برگزار شد.

لوریان ۲ - پاریس ۱

تیم فوتبال لوریان با شکست ۲ بر ۱ تیم فوتبال پاریس که در لیگ ۲ فوتبال فرانسه مشغول به فعالیت است موفق شد به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را ویسا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ و مفتی در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند. تک گل تیم پاریس را نیز نیامه در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند.

رنس ۳ - والنسین ۴

در این دیدار پرگل و جذاب تیم هشتم لیگ ۲ فرانسه والنسین موفق شد که رنس تیم چهاردهم لوشامپیونه را با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ شکست دهد و به دور بعد این مسابقات صعود کند.

گل‌های این بازی را برای تیم والنسین، گیلامه ۲ بار و در دقایق ۲۱ و ۵۶ و کابرال نیز ۲ بار در دقایق ۶۴ و ۸۱ به ثمر رساندند.

گل‌های تیم رنس که دیر به این بازی بازگشت را نیز سیر هویس دقیقه ۳۰ و دیا در دقایق ۸۴ و ۹۰ به ثمر رساندند گل‌هایی که نتوانست از حذف تیم لیگ یکی رنس از جام حذفی فوتبال فرانسه کند.

بیشتربخوانید 

پاری سن ژرمن - مارسی / پوچتینو به دنبال اولین قهرمانی دوران مربیگری خود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی لوشامپیونه فرانسه فوتبال فرانسه فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش

علیرضا جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد.

طرفداری | یاران علیرضا جهانبخش قهرمان جام حذفی فوتبال هلند شدند.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

ایگور پایکسائو در دقیقه 59 گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه 72 این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه 87 بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند