Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:54:09 GMT

اختلاف زیدان با ستاره رئال مادرید اثبات شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۸۷۷

اختلاف زیدان با ستاره رئال مادرید اثبات شد

ایسکو امشب هم جایی در ترکیب رئال مادرید نداشت و زین الدین زیدان ترجیح داد روی یک بازیکن 20 ساله به جای او حساب کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین خود میزبان ختافه بود و در نهایت توانست با دو گل کریم بنزما و فرلاند مندی از سد حریف خود گذر کند.

 

 

 

 

در این بازی رئال غایبان زیادی داشت و به خصوص دست زیدان در خط میانی کاملا بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مصدومیت فده والورده و محرومیت تونی کروس باعث شده بود تا تنها لوکا مودریچ، کاسیمیرو و ایسکو به عنوان هافبک در دسترس باشند. ایسکو هم دو روز پیش با رهایی از بند مصدومیت به بازی امشب رسید.

 

 

 

 

زیدان در میان تعجب، ترکیب تیمش را بدون ایسکو و با ماروین پارک بازیکن 20 ساله ناشناخته روانه میدان کرد. ایسکو دقیقه 75 بود که وارد زمین شد تا مشخص شود او دیگر جایی در ایده های زیزو ندارد. ایسکو حتی در انتقالات ژانویه قصد جدایی از رئال را داشت ولی پیشنهاد مناسبی برای او نرسید و چاره ای جز ماندن نداشت. آخرین بار ایسکو 8 نوامبر در شکست 4-1 از والنسیا در ترکیب ثابت رئال به میدان رفته بود.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید ایسکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید ایسکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر نمی‌کردیم بلینگام این همه گل بزند!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال مادرید پیوست و درخشش او در ترکیب این تیم از همان ابتدا بسیاری از بازیکنان و هواداران رئال را غافلگیر و او را به ستاره اول این تیم تبدیل کرد. 

این ستاره انگلیسی با عملکرد بسیار خوبش در زمین ناجی رئال در بسیاری از دیدارهای این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان شد و گل‌های مهمی را در بازی‌های حساس برای آنها به ثمر رساند تا نقش مهمی را در صدرنشینی تیمش و همچنین صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرده باشد. 

او همچنین خیلی زود توانست رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب رئال برقرار کند و به سرعت به بازیکن محبوبی چه در زمین و رختکن و چه روی سکوها و در بین هواداران این تیم تبدیل شد. 

کاماوینگا در گفتگو با Oh My Goal درباره درخشش بلینگام که دوست نزدیکش هم هست اظهار داشت:« من فکر نمی‌کردم که او بتواند این همه گل بزند. او در بسیاری از دیدارها با همین گلزنی به ما کمک کرد. اما باید به سایر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد هم دقت کنید چون کاری که بلینگام در زمین می‌کند واقعا باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • پست جدید سردار آزمون کنار آرمین 2AFM؛ بنگ!
  • مایورکا - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • فکر نمی‌کردیم بلینگام این همه گل بزند!
  • سخت‌ترین تصمیم فصل کارلو آنچلوتی