Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه ورزشی پرسپولیس چندی پیش با صدور حکمی از سوی دادگاه عالی ورزش و همچنین فدراسیون جهانی فوتبال در پرونده شکایت ماریو بودیمیر از این باشگاه محکوم به پرداخت حدود ۵۰۰ هزار یورو شد اما باشگاه برای حل این مشکل اقداماتی را انجام داده است و حتی چند روز پیش خبری مبنی بر توافق با این مهاجم کروات را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را در مورد این پرونده به شرح زیر صادر کرد:

«با رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد اما همان‌طور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود.

باید این توضیح به هواداران باشگاه پرسپولیس داده شود که پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده است، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تاثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب  بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بسته اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان نقل و انتقالات یعنی روز دوم اسفندماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلب می‌شود.»

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش فیفا پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش فیفا باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش فیفا پرسپولیس اخبار کنکور باشگاه پرسپولیس پول به حساب پنجره نقل پرداخت پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟