Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: فاز نخست پروژه قطارشهری مراحل پایانی خود را طی می‌کند و آماده بهره‌برداری است که به زودی توسط رئیس جمهوری بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم نژاد در آئین بهره برداری از سوله بحران منطقه ۲ شهرداری کرج که عصر سه‌شنبه برگزار شد، با تقدیر از عملکرد شهرداری در بهره برداری از این پروژه، اظهار کرد: سیاست شورای شهر در پنجمین دوره از شورای شهر بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار بوده و همچنان باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه برای بهره برداری از پروژه سوله بحران منطقه ۲ شهرداری کرج حدوداً ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: مدیریت شهری کرج در راستای تحقق مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سلیم نژاد تصریح کرد: فاز نخست پروژه قطارشهری مراحل پایانی خود را طی می‌کند و آماده بهره‌برداری است که به زودی توسط رئیس جمهوری بهره برداری خواهد شد.

به گفته وی مدیریت شهری کرج در صدد است نسبت به تجهیز مناطق محروم به اماکن ورزشی‌، فرهنگی اقدام کند.

کد خبر 474140

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطار شهری کرج مترو کرج رئیس جمهور اکبر سلیم نژاد شوراي شهر كرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد

محمد حسین اعرابی اظهار داشت: بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد دارای سه فاز است که فاز نخست آن شامل بخش اورژانس و رادیوتراپی می‌شود که حداکثر تا شهریور ماه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: دو فاز دیگر این طرح نیز تا پایان سال و در نهایت تا نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

اعرابی اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تکمیل طرح الحاقی خدمات‌رسانی شایسته‌تری به مردم در حوزه سلامت ارائه دهیم.

وی بهره‌برداری از دو دانشکده تا پایان سال را از دیگر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد و گفت: فضای آموزشی دانشگاه در شرایط مطلوبی قرار ندارد از از آنجاکه سالانه به تعداد دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه اضافه می‌شود، از همین رو توسعه فضا‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اعرابی با تاکید بر اینکه درصددیم تا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به یک دانشگاه بین‌المللی تبدیل کنیم، بیان داشت: در حوزه بین‌الملل دانشگاه باید در شرایط بهتری قرار گیرد و در حال حاضر ۳۰ دانشجوی بین‌الملل در صف انتظار جذب در دانشگاه هستند که باید فرایند جذب سریع‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی توسعه رشته‌های متناسب با نیاز جامعه را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این رابطه نیازسنجی در دستور کار قرار گرفته است.

اعرابی تامین و نصب تجهیزاتی وارد شده به استان را از دیگر اولویت‌های بخش سلامت استان برشمرد و اضافه کرد: طی دو سال اخیر ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پیشرفته وارد استان شده که بخشی از این تجهیزات های‌تک به سبب نبود فضای مناسب هنوز نصب نشده است که در همین رابطه دستگاه سی‌تی آنژیو تا نیمه نخست امسال و دستگاه پزشکی هسته‌ای تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی سطح سواد سلامت مردم استان را به نسبت مطلوب ارزیابی کرد و گفت: چالش جدی در این رابطه این است که مردم سواد خوبی در حوزه سلامت دارند، اما در مقام عمل کمتر آن را به کار می‌گیرند.

اعرابی با گرامیداشت هفته سلامت، اظهار داشت: شعار امسال هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت نامگذاری شده که در همین رابطه باید گفت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها بخش کنونی از تامین کننده سلامت جامعه است و مردم و ارگان‌های دیگر نیز در این رابطه نقش تعیین‌کننده‌ای برعهده دارند.

وی جذب خیرین حوزه سلامت را از دیگر اولویت‌های امسال بخش سلامت استان عنوان کرد و بیان داشت: در همین رابطه کتابچه‌ای از نیازمندی‌های بخش سلامت استان تدوین شده که به زودی از آن رونمایی می‌شود و بر اساس آن جذب خیرین هدفمند می‌شود.

اعرابی یادآور شد: بدهی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی حدود چهار هزار میلیارد ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود