Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه امنیتی عراق از کشته شدن یک معترض در جریان تظاهرات سه‌شنبه در استان واسط خبر داد.

بخش رسانه امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تظاهرات در استان واسط یک معترض کشته و ۱۵۰ تن از نیروهای امنیتی مجروح شدند.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی تحقیقات درباره اتفاقات رخ داده در جریان تظاهرات در استان واسط که منجر به کشته شدن یک معترض در اثر اصابت گلوله و مجروح شدن یک معترض دیگر شده است، را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی زخمی شدن حدود ۱۵۰ تن از نیروهای خود را گزارش کردند و چند تن از آنها به ضرب چاقو زخمی شده‌اند و علیه این نیروها از سلاح گرم و سایر سلاح‌های ابتکاری محلی و کوکتل مولوتف استفاده شده است.

رسانه امنیتی عراق در ادامه اعلام کرد که همچنین چند مظنون متهم برای انجام تحقیقات درباره این حوادث و بازجویی بازداشت شدند.

در همین راستا، فرماندهی پلیس استان واسط نیز در این باره اعلام کرد که یک غیر نظامی در جریان شلیک گلوله توسط اغتشاشگران کشته شد و یک غیر نظامی دیگر نیز به شدت مجروح شد.

طبق گفته شاهدان عینی بیش از ۳۰۰ معترض عصر سه‌شنبه با آتش زدن تایر خودروها مسیر اصلی منتهی به ساختمان استانداری واسط در شهر "الکوت" را مسدود کردند.

معترضان عراقی خواستار استعفای استاندار واسط و معاونان او شدند.

تظاهرات در استان واسط عراق یکشنبه و پس از پایان مهلت یک هفته‌ای معترضان به استاندار و دو معاون او برای استعفا ازسرگرفته شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان واسط شدن یک معترض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت