Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:55:25 GMT

شیوع کرونای انگلیسی در شهرهای گناوه و ریگ کذب است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۳۲۸

شیوع کرونای انگلیسی در شهرهای گناوه و ریگ کذب است

 در این اطلاعیه که روز چهارشنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد آمده است:  در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر ابتلای چند نفر از شهروندان گناوه ای و بندر ریگی به کرونای انگلیسی،  تاکنون موردی از این نوع ویروس جهش یافته با این عنوان در شهرستان گناوه گزارش نشده است.

در این اطلاعیه خطاب به شهروندان تاکید شده است دامن زدن به این گونه مطالب کذب ،  در برهه کنونی صحیح نیست و  انتظار داریم  با هوشمندی بیشتر، اخبار را فقط از منابع موثق پیگیری و از توجه به شایعات پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر شایعاتی در  شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان گناوه بخصوص بندر ریگ انتشار یافت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر گناوه فضای مجازی بندرریگ بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر گناوه ویروس کرونا بوشهر گناوه فضای مجازی بندرریگ بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان

مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر، اظهار داشت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر امروز در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان، مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه به صورت مجازی در بستر نرم‌افزار شاد برگزار می‌شود.

پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد