Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش امیر مکری  مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه توافقی در سطح بالای وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت صورت گرفته که ما بتوانیم فرودگاه ۹ گانه وزارت نفت را طبق زمان‌بندی تحت مالکیت خود در بیاوریم گفت:  این اقدام در صورتی انجام می‌شود که هر دو طرف بتوانند تعهدات و توافقات دو طرف را اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هم اکنون، جابه‌‎‌جایی فرودگاه اهواز به منطقه جدید با سرمایه‌گذاری مورد نیاز، در دستور کار قرار ندارد و  البته  طرح‌های توسعه‌ای متناسب با تقاضا و نیاز مسافران طبق طرح‌های جامع فرودگاهی در این فرودگاه در حال اجراست. انتقال فرودگاه عسلویه از مالکیت شرکت نفت به شرکت فرودگاه‌های کشور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور همچنین اعلام کرد:  توافقی بین وزارت راه‌وشهرسازی با وزارت نفت در خصوص بهره‌برداری و نهایتا انتقال مالکیت فرودگاه‌های ۹ گانه شرکت نفت به وزارت راه‌وشهرسازی در دستور کار قرار دارد و در صورت رفع موانع و اجرایی شدن اقدامات و تعهدات طرفین این طرح از فرودگاه عسلویه آغاز می‌شود و در مرحله بعد هم فرودگاه ماهشهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۸.۷ درصدی پرواز‌های عبوری از آسمان ایران امیرمکری همچنین از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در زمینه‌های مختلف زیرساختی و تجهیزاتی خبر داد و با اشاره به تحمیل شرایط منفی کرونایی بر صنعت هواپیمایی دنیا گفت: با توجه به اینکه ناوگان هواپیمایی یک شرکت درآمد-هزینه‌ای است، مجبور به اولویت بندی در انجام پروژه‌ها شده‌ایم.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در اولویت قرار گرفتند و تا پایان این دولت تعداد ۲۸ پروژه که شامل ۲۱ طرح است به بهره‌برداری خواهد رسید.   معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: کرونا در تمامی صنعت حمل و نقل جهان مشکلاتی را ایجاد کرده و تنها مختص به ایران نیست و به همان میزان که کاهش پروازهای عبوری در ایران ایجاد شده در سایر کشورهای همسایه هم این وضعیت ایجاد شده است و ما امیدواریم به مرور این وضعیت بهبود پیدا کند.    انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه پرواز راه و شهرسازی شرکت فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن سرابیان شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی در استان خوزستان اظهار کرد: تیرماه سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد که در این راستا اسناد مالکیت فراوانی در راستای حفظ حقوق بیت المال صادر شد.

معاون وزیر نیرو بیان کرد: از زمان انعقاد تفاهمنامه تاکنون در استان خوزستان اسناد مالکیت بیش از ۲۵ هزار هکتار بستر رودخانه و حریم داشته‌ایم که کار بسیار بزرگی بوده است.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو گفت: در راستای انعقاد تفاهمنامه، کارگروه‌های مشترک در ستاد و استان‌ها تشکیل شد، همچنین در این راستا اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: همچنین در خصوص اصلاح سند سد دز اقدامات خوبی صورت گرفت که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای حفظ حقوق بیت المال دستور ویژه داده‌اند.

کد خبر 6085963

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد