Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:35:01 GMT

نظر گواردیولا درباره مقایسه ستاره تیمش با گاسکوئین

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۹۵۸

نظر گواردیولا درباره مقایسه ستاره تیمش با گاسکوئین

سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد فیل فودن باید در هر بازی توانایی خودش را اثبات کند تا بتواند به انتظارهای زیاد از خود پاسخ دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، فیل فودن ۲۰ ساله در سیتی عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی ها او را با وین رونی و پل گاسکوئین دو ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس مقایسه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره مقایسه ستاره جوان تیمش با دو ستاره شاخص تیم ملی انگلیس گفت: فودن باید یاد بگیرد که فشارها را تحمل کند. الان خیلی ها منتظر دیدن بازیهای او هستند و او باید در هر دیداری که به میدان می رود و هر دقیقه ای که در زمین حضور دارد، توانایی های خودش را به نمایش بگذارد. او جوان است و باید بداند که دوران سخت هم برای او فرا خواهند رسید  و باید با تمرکز بالا تنها روی بازی خودش تمرکز کند.

فیل فودن در دیدار برابر لیورپول عملکرد خوبی داشت و زننده یکی از گلهای تیمش نیز بود. در همین رابطه پپ گواردیولا اضافه کرد: فودن با این سن و سال بازیهای زیادی برای ما انجام داده است و باید همین روند را نیز ادامه دهد و اصلا به آمار و ارقام فکر نکند. از او می خواهم فقط به زمین بازی فکر کند. همه چیز به خودش بستگی دارد که بتواند یک ستاره برای تیم و تیم ملی کشورش شود یا چیز دیگر.

منچسترسیتی باید امشب چهارشنبه در جام حذفی به دیدار سوانزی برود و در ادامه در لیگ برتر با تاتنهام دیدار خواهد داشت. سیتی شانس اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، گواردیولا به سومین قهرمانی در فوتبال انگلیس می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیل فودن تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)