Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن پیش از ظهر چهارشنبه همزمان با سراسر کشور به صورت موتوری و خودرویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این راهپیمایی در شهرکرد همزمان با سراسر استان از میدان قمربنی هاشم (ع) آغاز و اقشار مختلف مردم به همراه خانواه خود در خودرو پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی در میدان امام حسین (ع) این شهر مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این مراسم درگفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن ویژه برنامه خودرویی و موتوری خانوادگی برگزار می‌شود.

موسی انصاری بیان کرد: خطر شیوع کرونا اجازه برگزاری راهپیمایی را نداده است وبه همین خاطر مراسم امسال بسیار متفاوت با سال‌های گذشته در این استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در ۱۰ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم در مراکز شهرستان‌ها انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور شد و این مهم جای شکر گزاری دارد.

کد خبر 5143725

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران رئیس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری