Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز قربانی می گوید فدراسیون از همه تیم ها تست دوپینگ بگیرد

پیروز قربانی مربی تیم سایپا درباره حواشی دیدار تیمش با آلومینیوم اراک و داوری این بازی صحبت کرد.

 

به گزارش طرفداری، پیروز قربانی، در خصوص شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از داور بازی با سایپا به فارس گفت:

دوستان فکر می ‌کنند ما هنوز در قرن شانزدهم میلادی قرار داریم اما الان قرن بیست و یکم است و کارهایی که برای نتیجه گرفتن انجام می ‌دهید، دوره اش تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود:

البته ما باید از این به بعد به بازیکنان مان یاد بدهیم که وقتی داور سوت را می‌زند 10-11 نفری سر توپ بریزند و آن را بردارند. کارهایی که این روزها در فوتبال ایران انجام می شود واقعا خنده دار است. مربی تیم حریف در دقیقه 20 به ناظر بازی می‌گوید من تیمم را بیرون می ‌کشم. ظاهرا آن آقا لیگ برتر را با فوتبال زمین های خاکی اشتباه گرفته است.

مربی تیم سایپا تصریح کرد:

به این اتفاقات فقط می شود خندید. برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می زنند. امیدورم روزی پرده ها کنار برود و مشخص شود همه برای نتیجه گرفتن در این فوتبال چه کارهایی انجام دادیم. این کارها که الان صورت می ‌گیرد در قرن شانزدهم میلادی هم انجام نمی شد.

قربانی یادآور شد:

یک تیم از داور بازی شکایت کرده چون در یک صحنه همه بازیکنان ما به خاطر سوت داور ایستادند و  بازیکن حریف بازی را ادامه داده و توپ را وارد دروازه ما کرده است. اتفاقا بازیکن حریف به خاطر بی توجهی به سوت داور باید کارت بگیرد اما همین موضوع دستاویز شده تا آنها از داور بازی شکایت کنند.

قربانی تاکید کرد:

یکسری اتفاقات در فوتبال ایران در حال رخ دادن است که باید جلوی آنها گرفته شود و مربیانی که برای نتیجه گرفتن هر کاری می کنند باید این روش ها را کنار بگذارند. به عنوان مثال اگر حریف قبلی ما به جای سایپا با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد،سپاهان، تراکتور و ... بازی داشت آیا 45 دقیقه تریبون در اختیارشان قرار می گرفت؟ یا آن اتفاقات در جریان بازی رخ می داد؟

مربی سایپا افزود:

شما شک نکنید چنین مساله ای رخ نمی داد. آنها دیدند با سایپا بازی دارند چون این تیم هوادار ندارد جو را به سود خودشان عوض کردند. من برای همه همکارانم احترام قائل هستم ولی باید بپذیریم دورانی که این کارها برای نتیجه گرفتن نتیجه می داد خیلی وقت است که تمام شده و برای پیشرفت فوتبال باید یکسری تفکر نو و جدید وارد شود.

قربانی ادامه داد:

برخی مواقع آدم شرمش می شود که بگوید در این فوتبال کار می کند. مربی تیم حریف برای بعد از بازی با ما قرارِ دعوا گذاشته است! یعنی به نیمکت ما گفته بعد از بازی برای دعوا بایستید بیرون، البته ما ایستادیم ولی کسی نیامد اما این رفتارها زشت است. خدا را شکر تقویم وجود دارد و می توانیم ببینیم در قرن بیست و یک هستیم وگرنه به شخصه بعد از بازی قبل تصور کردم در قرن شانزدهم زندگی می کنم. امیدوارم یک روز فوتبال ایران جای آدم هایی باشد که فقط به دنبال فوتبال باشند نه کارهای دیگر.

پیروز قربانی افزود:

برخی رفتارها زشت است، قبل از حرکت تیم به سمت ورزشگاه طرفداران تیم آلومینیوم اتوبوس ما را مقابل هتل دوره کردند و انواع و اقسام شعارها را دادند و با چوب به اتوبوس تیم ما زدند. متاسفانه تیم ما از این هوچی گری ها بلد نیست که از این صحنه ها فیلم بگیرد و این قضایا را بزرگ کند که البته از این به بعد ما هم باید از این کارها انجام دهیم.

مربی تیم سایپا گفت:

در پایان صحبت هایم از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می کنم تمهیدیاتی اندیشیده شود تا هر ماه از تیم ها آزمایش دوپینگ به عمل بیاید چون فوتبال ما بیشتر به سمت پاک بودن و سالم سازی حرکت کند.

اخبار داغ 

پشت پرده اجرای حکم فیفا علیه پرسپولیس؛ وکیل بودیمیر لج کرد! شهاب زاهدی: بزن بریم زوریا! خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند درگیری لفظی شدید آندره آ آنیلی و آنتونیو کونته پس از دربی ایتالیا زیدان: فکر نمی کنم هواداران رئال مادرید از قهرمانی در لالیگا ناامید شده باشند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای نتیجه گرفتن قرن شانزدهم پیروز قربانی مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!

به گزارش ورزش سه، چهارشنبه این هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار است برگزار کننده تقابل آرسنال و بایرن مونیخ باشد که با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار رفت، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا است.

تساوی ۲-۲ در بازی رفت، تمام نگاه‌ها را به بازی امشب منعطف کرده و بازی در آلیانز آرنا برای آرسنال بسیار دردسرساز است. آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این 6 بازی را در ورزشگاه آلیانز  انجام دادند، بایرن مونیخ در 4 بازی پیروز شد، در حالی که دو تیم یک بار مساوی کردند و آرسنال در یک بازی پیروز شد.

بردهای بایرن در مرحله گروهی در فصل 2000-2001،  فصل 2004-2005 و مرحله حذفی در فصل‌های 2015-2016 و 2016-2017 بود.

تنها پیروزی آرسنال در بایرن مونیخ به 13 مارس 2013 برمی‌گردد، زمانی که تیم آرسن ونگر سرمربی فرانسوی در آن زمان با نتیجه 2-0 پیروز شد اما این پیروزی در آن زمان برای آرسنال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود، زیرا بایرن مونیخ پیش از این با نتیجه 3-1 در ورزشگاه امارات پیروز شده بود و با دو گل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم‌های آرسنال و بایرن‌مونیخ تاکنون در رقابت‌های رسمی ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که همگی این رویارویی‌ها در لیگ‌قهرمانان شکل گرفته. سهم آرسنال ۳ برد بوده و بایرن‌مونیخ ۷ پیروزی کسب کرده‌. 2 تیم در ۲ مسابقه به تساوی رضایت داده‌اند و در این ۱۲ مسابقه آرسنالی‌ها ۱۳ بار گلزنی کرده‌اند و بایرنی‌ها ۲۷ گل به‌ثمر رسانده‌اند که نشان‌ از برتری بیش‌ از دوبرابری آن‌ها دارد. 

در اتفاقی عجیب هر ۳ تقابل آخر آرسنال و بایرن‌مونیخ با نتیجه پرگل ۱-۵ به‌نفع آلمانی‌ها تمام شده‌ و با شرایط 2 تیم آرسنالی‌ها امیدوارند در این مرحله انتقام گذشته را بگیرند.

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!