Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به دنبال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم پیشین سرخپوشان، این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: «با رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد، اما همانطور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل‌وانتقالات زمستانی باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که برای پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده است، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تأثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب  بودیمیر واریز شد، اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را بست، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان نقل‌وانتقالات یعنی روز دوم اسفند ماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی جلب می‌شود».

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس پنجره نقل پول به حساب پرداخت پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا

رییس جمهور منتخب تایوان در دیدار با نمایندگان کنگره آمریکا با اشاره به رقیب خود، چین، گفت که این امر بازدارندگی تایوان در قبال «توسعه‌طلبی‌های مستبدانه» را تقویت می‌کند.

به گزارش مشرق، «لای چینگ ته» رییس جمهور منتخب تایوان، امروز (سه‌شنبه) با اشاره به رقیب خود چین، گفت که بسته کمک‌های دفاعی ۸ میلیارد دلاری تاییدشده مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، موجب «تقویت بازدارندگی در قبال خودکامگی در میان زنجیره متحدان در غرب اقیانوس آرام» می‌شود.

لای که در حال حاضر، معاون رییس جمهور تایوان است در دیدار با «لیزا مک‌کلِین» نماینده جمهوری‌خواه و «دن کیلدی» نماینده دموکرات ایالت میشیگان در دفتر ریاست‌جمهوری تایوان در تایپه، گفت که این کمک مالی همچنین موجب «کمک به تامین صلح و ثبات در تنگه تایوان و بالا بردن اعتماد بنفس در این منطقه خواهد شد.»

او افزود: تایوان در مواجهه با توسعه‌طلبی مستبدانه مصمم به صیانت از دموکراسی و میهن‌مان است.

لایحه کمک‌های مالی و نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان که در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده، قرار است امروز در سنا نیز به رای گذاشته شود.

این بسته کمک‌های نظامی شامل طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها و خدماتی است که هدف آن نگهداری و ارتقای سخت‌افزارهای نظامی تایوان است. افزون بر این، تایوان قراردادهایی به ارزش میلیاردها دلار با آمریکا برای خریداری آخرین نسل جنگنده‌های «اف-۱۶وی»( F-۱۶V)، تانک‌های آبرامز «ام۱»( M۱) و سامانه‌های موشکی «هیمارس»( HIMARS) امضا کرده است.

چین مصمم است جزیره تایوان را حتی با متوسل شدن به اعمال قدرت، الحاق کند که آن را بخشی از قلمرو خود می‌داند. چین به واسطه ورود به حریم آبی و هوایی اطراف تایوان با ناوها و هواپیماهای جنگنده، بر عزم خود در این زمینه تاکید کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!