Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پیام دهه فجر، وحدت و هوشیاری برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن با بیان اینکه ایران اسلامی با پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷، در مسیری قرار گرفتند که اکنون مورد رضایت دشمنان و استکبار جهانی نیست، افزود: مسیر مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تحولاتی در ایران ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نسلی که در آن تاریخ حماسه آفرید و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم زد، نسلی که حماسه هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت سپری کرد، دانش و تجربه خود را به نسل جدید انتقال داد و آمریکای متجاوز و مزدورانش را در منطقه زمین‌گیر کرد، موردپسند آمریکا و استکبار جهانی نیست.

شاهرخی با بیان اینکه از مردمی که در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صحنه آمده‌اند تقدیر می‌کنم، یادآور شد: ۲۲ بهمن امسال با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب همچنان در تاریخ همه آزادگان جهان می‌درخشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان پیام دهه فجر را کار و تلاش و خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم به‌خصوص اقشار محروم، اتحاد کامل، وحدت و هوشیاری برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، همت و کار مضاعف، کار متراکم، مدیریت جهادی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی برای عزت و شکوه ایران اسلامی اعلام کرد.

شاهرخی افزود: با یاری خداوند و به کمک نیروهای انسانی دانا، توانا و بهره‌گیری از فرهیختگان و برجستگان، لرستان را خواهیم ساخت و آینده پرافتخار و روشنی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فجر 99 ایران اسلامی آمریکا دفاع مقدس لرستان ایران مقام معظم رهبری دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم

سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه روسیه، یادداشت تسلیت و همدردی خود را در دفتر یادبود به مناسبت قربانیان و مجروحین حادثه تروریستی کروکوس سیتی هال مسکو نوشت.

به گزارش ایسنا، «کاظم جلالی» در پیام خود در این ارتباط نوشت: «ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و دولت و ملت کشورم را به دولت و مردم روسیه اعلام می دارم.»

در حمله تروریستی به تالار کروکوس در مسکو، حداقل ۱۳۷ نفر جان باختند و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله را برعهده گرفته است اما مقام‌های روسیه می‌گویند ردپای اوکراین در این حمله وجود دارد.

سفیر ایران در ادامه تصریح کرد: «جمهوری اسلامی ایران معتقد است مبارزه مشترک و موثر با تمامی اشکال تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.»

او در ادامه پیام تسلیت تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه‌حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می‌دارد.» 

جلالی در پایان یادداشت تسلیت نوشت: «از درگاه خداوند منان برای جان‌باختگان آرامش، برای بازماندگان صبر و برای همه مجروحان این حادثه ناگوار، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است | به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مصاحبه|پیام های منطقه ای سفر رهبر حماس به تهران
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است