Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس جهاد کشاورزی گیلان گفت: همزمان با آغاز چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۱۱ نفر با فعالیت در حوزه جهاد کشاورزی صاحب شغل شدند.

مسعود الماسی در گفت وگو با ایسنا، از اشتغالزایی برای ۵۱۱ نفر در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، طرح های مرتبط با این سازمان در مرکز استان و سایر شهرستان ها افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته ۸۷ طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار ۱۳۷۰ میلیارد ریالی در این حوزه افتتاح شد، ادامه داد: از مجموع این طرح ها، ۵۵ طرح مربوط به بخش عمرانی است.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان افزود: در این راستا زیرساخت های آبرسانی به اراضی زراعی و باغی استان تقویت شد و به بهره برداری رسید.

الماسی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از تولیدات کشاورزی در گیلان به میزان دو میلیون تن با صنایع تبدیلی و بسته بندی پوشش داده می شوند، خاطرنشان کرد: این مهم، باعث ایجاد ارزش افزوده برای تولیدکنندگان می شود و باید تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه در واپسین روزهای دهه فجر، یک کارخانه جوجه کشی در بندر آستارا افتتاح شد، تصریح کرد: دو قرنطینه نباتی در شهرستان های آستارا و انزلی فعال است.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: بیش از ۵۵ درصد صادرات کالای غیرنفتی از گیلان به محصولات کشاورزی اختصاص دارد و فعالیت این دو قرنطینه نقش مهمی را امر صادرات ایفا می کند.

الماسی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه سالانه ۳۰۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از گیلان به کشورهای خارجی صادر می شود، توضیح داد: اگر محصولی بر خلاف مقررات و پروتکل های بهداشتی باشد، مجوز صادرات برای آن ارائه نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فجر 99 جهاد كشاورزي جهاد کشاورزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر کاری به آذربایجان شرقی گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

رحیمی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعداً متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

کد خبر 6080841

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۱۵ اردیبهشت
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم