Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی استان گفت : واحد تولیدی چیپس سیب زمینی جوانرود با توجه به کیفیت بالای محصولاتش بازار خوبی را برای فروش در اقلیم کردستان عراق به دست آورده است.

او گفت : فاز دوم واحد تولید چیپس سیب زمینی جوانرود نیز با ظرفیت ۵ هزار تن و سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان در دست راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از ساخت دو کارخانه دیگر چیپس سیب زمینی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: یکی از این واحد‌ها با ظرفیت ۳ هزار تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان روانسر در حال ساخت است که قرار است تا خرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان افزود: سومین کارخانه تولید چیپس استان کرمانشاه نیز با ظرفیت هزار تن و سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی کرمانشاه ساخته می‌شود که بر اساس برنامه ریزی سرمایه گذار این واحد تولیدی در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

کریمی یکی از اولویت‌های فرآوری سیب زمینی در استان کرمانشاه را احداث واحد فرآوری سیب زمینی آماده طبخ دانست و ادامه داد: واحد فرآوری سیب زمینی آماده طبخ توجیه اقتصادی بیشتری دارد و در سراسر کشور تنها دو واحد در این زمینه فعالیت دارند.

او با اشاره به تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن سیب زمینی در استان کرمانشاه گفت: با توجه به میزان بالای تولید و برای جلوگیری از افزایش ضایعات این محصول نیازمند افزایش سطح سردخانه‌های استان هستیم تا با تزریق این محصول به بازار در فصول مختلف سال مانع از افزایش قیمت آن شد.

کریمی ظرفیت کنونی سردخانه‌های استان را ۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: در حال حاضر احداث چند سردخانه دیگر با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در استان کرمانشاه در دست اجراست که این طرح‌ها از ۱۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی واحدهای تولیدی چیپس سیب زمینی استان کرمانشاه سیب زمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است