Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، اعضای کانون دانشجویی پرشور و نوع دوست قم که همواره در برنامه های خیرخواهانه حضور فعال داشته اند این بار نیز در مرکز انتقال خون حاضر شدند تا با اهدای خون خود جانی دوباره به بیماران نیازمند خون بخشیده و حیاتی تازه به دیگران هدیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش حاکی است: طرح ملی و هماهنگ اهدای خون تحت عنوان «قرار مهربانی» به منظور توسعه مشارکت جوانان در فعالیت های عام المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و ترویج فرهنگ نوع دوستی و پیشبرد اهداف سازمان انتقال خون برای تامین خون و فرآورده های خونی سالم برنامه ریزی و با حضور گرم اعضای کانون دانشجویی و نیکوکار عضو جوانان در سراسر کشور اجرا شده است.

می توان گفت، شاید فرد اهدا کننده هرگز گیرنده خون خود را نبیند و نشناسند و این بالاترین مرتبه ایثار و از خودگذشتگی است که فردی خون بدن خویش که مایه حیات و بقاء وی است را بدون هیچ گونه چشم داشتی به همنوع خود هدیه می کند./

برچسب‌ها روز اهدای خون قم سازمان انتقال خون دهه فجر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز اهدای خون قم سازمان انتقال خون روز اهدای خون قم سازمان انتقال خون دهه فجر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد