Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:57:42 GMT

4 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۹۱۵۲

4 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفتند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان، بر اساس نیازها خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اسنان زنجان با بیان اینکه بخشی از خدمات کمیته امداد با هدف ایجاد هم‌افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد عرضه می‌شود، افزود: یکی از مهمترین سرفصل‌های خدمتی این نهاد ارائه وام‌های کارگشایی و پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور کمک به رفع نیازهای ضروری و فوری خانواده‌های تحت حمایت 3 هزار و ۹۵۹ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی باصندوق‌های همکار از ابتدای سال‌جاری تاکنون به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

صفری افزود: بر اساس آمارهای موجود تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند در قالب کارگشایی  از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد اسنان زنجان با بیان اینکه یکی از خدمات مهم این نهاد در بخش مسکن در کنار احداث، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان تحت حمایت، کمک به تأمین ودیعه مسکن جامعه هدف این نهاد است، افزود: بر اساس الزامات موجود در این بخش خدمت ودیعه مسکن کمیته امداد به صورت معوض به خانواده‌های تحت حمایت نیازمند دریافت این خدمت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه با همین رویکرد ۴۰۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به جامعه هدف این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون از محل صندوق امداد ولایت و صندوق‌های همکار تأمین شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان تسهیلات مددجویان کمیته امداد استان زنجان تسهیلات قرض قرض الحسنه ودیعه مسکن جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: در سال جاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی کمیته امداد از مسکن مناسب در اردبیل برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، دغدغه تامین سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: در مناطق روستایی تا 90 درصد این دغدغه رفع شده و اکثر مشمولان بهره مندی از مزایای مسکن شامل خانواده‌های بالای دو و سه نفر از سرپناه مناسب بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف تامین و تولید مسکن ادامه دارد و در عید فطر امسال جشن ساخت مسکن در مناطق روستایی برای 10 هزار مددجو برگزار خواهد شد که تعهد استانی ما نیز در یک سال اخیر محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با تلاش همکاران ما معوقات صندوق امداد ولایت در پایان سال به زیر یک درصد رسید و این برگ زرینی بر افتخارات صندوق امداد ولایت و انجام تعهدات به موقع در شهرستان‌ها با همراهی دریافت کنندگان تسهیلات صندوق بود.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز به عنوان خانواده بزرگ امداد با مودت و دوستی در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا افق روشن در پیش رو برای پیشرفت در ابعاد مختلف باز کرده و قله‌های رفیع سعادتمندی جامعه هدف را تحقق بخشیم.

وی به بازنشستگی 32 نفر از همکاران در سال گذشته و 12 نفر در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در کنار قدردانی از این نیروهای باتجربه و بازنشسته شرایط سختی را در جبران خلا و کمبود نیروی انسانی در پیش رو داریم و تلاش بر این است تا با احساس مسئولیت و تلاش و جدیت مضاعف همکاران بخشی از این خلأها جبران شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با توجه به محدودیت جذب نیرو همکاران ما در استان و شهرستان‌ها با انجام چندین ماموریت کاری سعی شان بر این خواهد بود تا چارت خالی را پر کرده و اجازه ندهند در مسیر خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند خلأیی اتفاق بیفتد.

حسین‌نژاد در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال دو هدف جدی را دنبال می کنیم که اولی جذب 10 هزار حامی برای افزایش پرداختی سرانه ایتام و محسنین است و در کنار آن تلاش ما بر این است تا برای 44 هزار خانواده تحت پوشش حداقل یک سبد معیشتی را تامین و در بین آنها توزیع کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد