Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استقرار نظامی ولایی و اسلامی بدون وابستگی به غرب و شرق مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان قزوین در محل تپه نورالشهدا اظهارداشت: به کوری چشم دشمنان این انقلاب همچنان در مسیر ارزشها با صلابت گام بر می دارد و به اهداف بلند خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفر تصریح کرد: این اتقلاب امروز توانسته دستاوردهای بزرگی برای ما داشته باشد البته دشمنان نگذاشتند آرمان های بلند ما شکل بگیرد و از روزهای آغازین انقلاب توطئه ها را طرح ریزی کردند تا به نظام آسیب بزنند اما این قیام مردم همچنان دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی بیان کرد: سرنگونی رژیم ستم شاهی بزرگترین دستاورد این انقلاب است که بساط یک حکومت مستبد و ظالم را برچید و مردم را از شر حکومتی که بین پدر و پسر تقسیم شده بود خلاص کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاسیس جمهوری اسلامی حرکت جدیدی بود که بر اساس اسلامیت و جمهوریت پایه ریزی شد و امروز الگوی دیگران شده است.

مظفر اظهار داشت: استقرار نظامی ولایی از دیگر دستاوردهای این انقلاب بزرگ بود که توانست پس از 1400 سال آرزوی حکومت ولایت را جامه عمل بپوشاند و امام به پشتوانه ملت توانست سیستمی غیر دینی را در مسیر قطار ولایت قرار دهد و ولایت را مستقر کند.

وی اضافه کرد: استقلال نظام از دیگر دستاوردهای نظام است و تنها انقلابی که با شعارنه شرقی و نه غربی شکل گرفت همین نظام بود که بدون وابستگی خود را اثبات کرد و امروز به نقطه درخشانی در جغرافیای زمین تبدیل شده و موجب امید ملل مظلوم جهان شده است.

مظفر اقتدار نظام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یادآورشد: امروز ایران اسلامی با اقتداری مثال زدنی مانع رسیدن استکبار به اهداف ستمگرانه اش شده و همه دیده اند که آمریکا اقتدار گذشته را ندارد و ایران در افول این قدرت نقش مهمی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: باید بپذیریم که در اقتصاد و پیاده شدن عدالت نتوانستیم انتظار مردم را برآورده کنیم که در این ضعف نوع مدیریت ها نقش داشته که باید آن را اصلاح کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با اصلاح اشتباهات گذشته و بهره گیری از مدیران متعهد به داخل اتکا کنیم و چشم به بیگانگان نداشته باشیم تا مشکلات کاهش یابد.

در پایان قطعانامه راهپیمایان در 8 ماده قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.

امروز مردم استان قزوین سالروز 22 بهمن ر با راهپیمایی خودرویی و موتوری گرامی داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • «وعده صادق» دستاوردهای تاریخی دارد
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ببینید | دستاوردهای نظامی ارتش به نمایش درآمد
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست