Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده ۶ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سايپانيوز، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای و کوییک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سايپا ۵۰۵ هزار و۱۵۲ نفر شركت كردند كه ۵۰۴ هزار و ۱۷۳ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۱۵هزار خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۲ هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳ هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۵ هزار دستگاه کوییک دنده ای و هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سايپا ۱۴۵ هزار و ۱۲۸نفر شركت كردند كه ۱۴۲هزار و ۴۱۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح پیش فروش ۲۱ هزار خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۴۲ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، 2 هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۲ هزار دستگاه تیبا۲، ۳ هزار دستگاه ساینا، ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه‌شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح فروش فوق العاده هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای دستگاه کوییک طرح پیش فروش هزار دستگاه عرضه می شود کوییک آر قرعه کشی ۳ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا